۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴
کد مطلب : ۱۶۲۶۴۴

کسب تاییدیه دانش بنیان برای۲محصول نفت پارس

  این دو محصول جدید پارس آیرو گریس GN-۲۲  و پارس هیدرولیک  FH-۴۲ می باشد که به عنوان روانکارهای صنایع هوایی کاربرد دارند .
کسب تاییدیه دانش بنیان برای۲محصول نفت پارس
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،همگام با سیاست گذاری شرکت نفت پارس در جهت گسترش فعالیت های تحقیق و توسعه و عرضه محصولات نوآور، دو محصول جدید به لیست محصولات دانش بنیان این شرکت افزوده شد. این شرکت که در ارزیابی های قبلی حائز عنوان شرکت دانش بنیان نوآور از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شده بود، با ثبت دو محصول دانش بنیان جدید در سبد محصولات خود، گامی دیگر در جهت افزایش خودکفایی و تولید محصولات استراتژیک و هایتک برداشت.
   این دو محصول جدید پارس آیرو گریس GN-22  و پارس هیدرولیک  FH-42 می باشد که به عنوان روانکارهای صنایع هوایی کاربرد دارند .
روغنFH-42 ، نسل جدید روغن­های هیدرولیک مقاوم در برابر آتش در صنایع هوایی می­باشد که جایگزین استانداردهای قبلی روغن­های هیدرولیک هوایی شده است و کاربرد آن در سیستم­های خلبان اتوماتیک، کمک فنر، ترمز و سیستم های کنترل فلپ هواپیما می باشد.
همچنین محصول دیگر پارس آیرو گریس GN-22، گریس با روغن پایه سنتزی است که خواص ضد خوردگی، اکسایش و ضد سایش آن تقویت شده و در محدوده دمای گسترده کاربرد دارد. این گریس در روانکاری قطعات هوانوردی چند منظوره تحت شرایط عملیاتی سخت مثل بار و دمای بالا، روانکاری بیرینگ چرخ هواپیما، سیستم­های کنترل و دیگر قسمت های هواپیما کاربرد دارد.
شایان ذکر است، شرکت نفت پارس در سال 1400 با کسب تاییدیه دانش بنیان برای روغن پارس هیدرولیک
 FH-51   از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، موفق به کسب عنوان دانش بنیان شده بود؛ با این وجود امسال نیز با اتکا به توان واحد پویای تحقیق و توسعه خود توانست محصولات دانش بنیان خود را افزایش داده و به سه محصول ثبت شده برساند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی