۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۱۶۲۹۲۹

افتتاح ۴ پمپ بنزین کوچک مقیاس در تهران

بیگی با بیان اینکه باید ظرف کمتر از ۲ سال ۱۱۰ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران ساخته و آماده بهره برداری شود، گفت: به شهرداران مناطق اعلام کرده‌ایم که زمین‌های مناسب را معرفی کنند تا بتوانیم با سرعت کار را پیش ببریم.
افتتاح ۴ پمپ بنزین کوچک مقیاس در تهران
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از افتتاح 4 جایگاه سوخت کوچک مقیاس در 2 هفته آینده خبر داد.
 سعید بیگی  گفت: عملیات اجرایی ساخت جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس چندی پیش در تهران آغاز شد و بزودی چند جایگاه افتتاح و آماده بهره برداری می شود.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه این جایگاه ها باعث می شود، صف پمپ بنزین ها کوتاه شود، گفت: میزان هدر رفت سوخت هم کاهش می یابد.
وی ادامه داد: در  تمامی این جایگاه‌ها، زمین متعلق به شهرداری تهران است و سرمایه گذار ساخت را انجام داده و چند سال بهره برداری می کند و سپس مالکیت دوباره به شهرداری تهران باز می گردد. 
بیگی با بیان اینکه باید ظرف کمتر از 2 سال 110 جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران ساخته و آماده بهره برداری شود، گفت:  به شهرداران مناطق اعلام کرده‌ایم که زمین‌های مناسب را معرفی کنند تا بتوانیم با سرعت کار را پیش ببریم.
وی در خصوص هزینه های ساخت این پمپ بنزین ها، گفت:  هزینه هر جایگاه‌هابسته به متراژ زمین و نظر کارشناس رسمی دادگستری حدود 4 تا 6 میلیارد تومان برآورد شده است.
وی در پاسخ به این پرسش که توزیع این جایگاه ها چگونه خواهد بود، گفت: احداث جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس براساس مطالعات و نیازهای هر منطقه است و زمین‌های شناسایی شده حتما  باید استانداردهای ۱۶ گانه را داشته باشند.
منبع:فارس 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی