۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱
کد مطلب : ۱۶۳۱۳۶

پلیمرگچساران، زیر ذره‌بین ارزیابان جایزه تعالی

طرح صنایع پلیمر گچساران که به‌عنوان «طرح اولویت یک» هلدینگ خلیج‌فارس اعلام شده، بر اساس برنامه‌ریزی‌ها در نیمه دوم سال ۱۴۰۴ به بهره‌برداری خواهد رسید.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،ارزیابی شرکت صنایع پلیمر گچساران که یکی از هشت طرح صنعت پتروشیمی حاضر در دهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی اعلام شده، به مدت دو روز برگزار شد.
  تیمی هشت‌نفره از ارزیابان، عملکرد این شرکت را که سال گذشته هم موفق به دریافت تقدیرنامه سه ستاره از نهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی شده بود، به‌دقت مورد بررسی قرار دادند.
در جلسه اختتامیه این ارزیابی که با حضور مدیرعامل و مدیران این شرکت برگزار شد از سوی تیم ارزیاب، استقرار سیستم مدیریت یکپارچه کیفیت (IMS)، لحاظ نمودن ردیف بودجه برای هزینه‌های پیش‌بینی‌نشده، وجود فضای مثبت میان اعضا ارشد پروژه و واحد روابط‌عمومی، درک نیاز به توسعه، بلوغ و بهبود مستمر، استقرار تیم مدیریت طرح در کنار تیم کارفرما به‌منظور ایجاد فضای چابک، استفاده از افراد متخصص و صاحب دانش و صلاحیت در حوزه‌های پیمانکار مدیریت طرح و کارفرمایی و وجود اسناد بالادستی در حوزه‌های مختلف در سازمان کارفرما از نقاط قوت شرکت صنایع پلیمر گچساران اعلام شد.
طرح صنایع پلیمر گچساران که به‌عنوان «طرح اولویت یک» هلدینگ خلیج‌فارس اعلام شده، بر اساس برنامه‌ریزی‌ها در نیمه دوم سال ۱۴۰۴ به بهره‌برداری خواهد رسید.
حاصل اجرای این پروژه و راه‌اندازی واحد، تولید انواع گریدهای پلی‌اتیلن سنگین به میزان ۳۰۰ هزار تن در سال است و پیش‌بینی می‌شود این شرکت اولین عرضه‌کننده محصولات Three Modal  در کشور باشد.
گفتنی است، نتایج ارزیابی دهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی، پنجم اسفند هم‌زمان با روز مهندس اعلام خواهد شد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی