۲
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۱۶۳۷۷۶

آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی گلستان از سال آینده

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مناقصه پروژه در حال انجام است و مدت اتمام آن ۳۶ ماه زمان می‌برد، گفت: تا سه ماه آینده پیمان کار مشخص می‌شود و پروژه در خرداد سال ۱۴۰۶ به اتمام می‌رسد.
آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی گلستان از سال آینده
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، نماینده گرگان و آق قلا در مجلس از آغاز عملیات اجرایی پروژه پتروشیمی در سال آینده خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه ۴۸۰ میلیون یورو مصوبات ارزی توسط هیأت وزیران مصوب و ابلاغ شده است.
  رمضانعلی سنگدوینی با اشاره به موضوع پتروشیمی گلستان گفت: در سفر اول و دوم رئیس جمهور به گلستان به همراه تمام مدیران استانی تلاش کردیم تا پروژه پتروشیمی گلستان بعد از ۱۷ سال به ثمر برسد که در سفر دوم ما شاهد اتفاقات خوبی برای این پروژه بودیم.
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مناقصه پروژه در حال انجام است و مدت اتمام آن ۳۶ ماه زمان می‌برد، گفت: تا سه ماه آینده پیمان کار مشخص می‌شود و پروژه در خرداد سال ۱۴۰۶ به اتمام می‌رسد.
وی یادآور شد: برای اجرای این پروژه مبلغ ۴۸۰ میلیون یورو مصوبات ارزی توسط هیأت وزیران مصوب و ابلاغ شده است.
سنگدوینی اظهار کرد: ادامه کار پتروشیمی یکی از مهمترین برنامه‌ها برای سال جدید است که انجام خواهد شد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


احمد
از قدیم گفته اند که سنگ بزرگ علامت نزدن است.
جناب نماینده مدت ۳۶ ماه که انتظار داری پروزه به بهره برداری برسد خیالبافی است.
در زمانهای قبل از تحریم و پول داری دولت اینگونه پروژه ها حد اقل ۵ سال به طول می انجامید . حال شما چطور انتظار دارید که در دوران تحریم، و خالی بودن خزانه در مدت ۳۶ ماه پروژه راه اندازی کنی؟؟!!