۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۱۶۳۸۵۸

کشف سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

سردار جلیلیان تصریح کرد: در بازرسی از ۴۳ دستگاه خودرو سواری و سنگین از قاچاقچیان سوخت توسط ماموران انتظامی در محور های مواصلاتی استان ۲۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شامل هیدروکربن، گازوئیل، بنزین و نفت کوره به ارزش بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال کشف شد.
کشف سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت و برخورد قاطع با باندهای سازمان یافته، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی در محورهای مواصلاتی و نقاط مختلف استان به مرحله اجرا در آمد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: ماموران انتظامی در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی حین گشت‌زنی و ایست و بازرسی در سطح محورهای مواصلاتی در مرکز استان و شهرستان‌های سراوان، ایرانشهر، نیمروز و زاهدان طی پنج عملیات موفق به شناسایی محموله‌های سوخت قاچاق شدند.
وی تصریح کرد: در بازرسی از 43 دستگاه خودرو سواری و سنگین از قاچاقچیان سوخت توسط ماموران انتظامی در محور های مواصلاتی استان 280 هزار لیتر سوخت قاچاق شامل هیدروکربن، گازوئیل، بنزین و نفت کوره به ارزش بالغ بر 110 میلیارد ریال کشف شد.
سردار جلیلیان با اشاره به شناسایی 44 متخلف و معرفی آنها به مرجع قضائی، بر عزم جدی پلیس در برخورد با باندهای سازمان یافته قاچاق سوخت و سرمایه های ملی کشور تاکید کرد.
 
منبع:تسنیم 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی