۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴
کد مطلب : ۱۶۴۰۷۹

قدردانی سازمان تامین اجتماعی از بانک رفاه کارگران

سازمان تامین اجتماعی در نامه‌ای خطاب به دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران از حمایت‌های این بانک از سازمان و بازنشستگان تحت پوشش آن به‌ویژه پرداخت به موقع عیدی این عزیزان (در کمترین زمان ممکن) و تعهدات مربوط به این سازمان، قدردانی کرد.
قدردانی سازمان تامین اجتماعی از بانک رفاه کارگران
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،اقدامات بانک رفاه کارگران در پرداخت به‌موقع عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی، مورد قدردانی این سازمان قرار گرفت.
 سازمان تامین اجتماعی در نامه‌ای خطاب به دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران از حمایت‌های این بانک از سازمان و بازنشستگان تحت پوشش آن به‌ویژه پرداخت به موقع عیدی این عزیزان (در کمترین زمان ممکن) و تعهدات مربوط به این سازمان، قدردانی کرد. 
شایان ذکر است، حمایت از بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی از جمله رویکردهای اصلی فعالیت بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر بوده است و در این راستا از ابتدای شروع به کار دولت مردمی سیزدهم تا پایان بهمن ماه سال 1402 حدود 700 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه غیرحضوری به مبلغ بیش از 80 هزار میلیارد ریال از سوی این بانک به این قشر شریف پرداخت شده است. 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی