۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۱۶۴۳۷۴

کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: مأموران در بازرسی دقیق از خودروهای توقیفی جمعا ۷۸هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه ۱۰ متهم را دستگیر کردند.
کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،فرمانده انتظامی استان هرمزگان از توقیف ۲دستگاه کامیون تانکر و۸ دستگاه نیسان با ۷۸هزار لیتر سوخت قاچاق در استان خبر داد.
  سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار داشت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان سوخت و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، مأموران انتظامی شهرستان های خمیر و میناب در 24 ساعت گذشته حین کنترل خودروهای عبوری و اجرای چندین عملیات پلیسی در سطح حوزه استحفاظی 2 دستگاه کامیون نفتکش و 8 دستگاه خودروی نیسان حامل سوخت را توقیف کردند.
وی افزود: مأموران در بازرسی دقیق از خودروهای توقیفی جمعا 78هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه 10 متهم را دستگیر کردند.
این مقام ارشد انتظامی استان ارزش این محموله های قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه، 16میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: سوخت های مکشوفه به شرکت پخش و فرآورده های نفتی شهرستان تحویل و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


سوخت مجانی = قاچاق
سوخت مجانی = تشویق به قاچاق
ضمنا
قیمت سوخت ، مجانی است لذا تولید کننده تجهیزات ( مانند خودرو ) و مردم مصرف کننده نیز به حل مسایل اهمیت نمیدهند .

پرداخت یارانه روی سوخت یعنی خودکشی !!

پرداخت یارانه روی سوخت = بدترین نوع یارانه

پرداخت یارانه روی سوخت یعنی اوج سفاهت !!



رسانه ها بیدار شوند !!
و مردم خواب را هم بیدار کنند !!