۲
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۴
کد مطلب : ۱۶۵۰۷۶
به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات؛

روابط عمومی قلب تپنده سازمان است

عبدالمجيدكمالى /رئيس روابط عمومى شركت مخازن سبزپتروشيمى عسلويه
روابط عمومی قلب تپنده سازمان است
بیست و هفتم اردیبهشت ماه که به نام روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات نامگذاری شده، فرصتی است تا نقش و جایگاه روزافزون این بخش از دانش بشری را که امروزه به قلب تپنده مجموعه‌های مختلف تبدیل شده، مورد تاکید قرار گیرد.
امروزه روابط عمومی به عنوان نخستین و اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان و یکی از ابزارهای پیشتاز مدیریت افکار ، نقش بی‌بدیلی در ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان و جامعه‌ پیرامونی دارد. 
از سوی دیگر، روابط عمومی یکی از ساز و کارهای مهم در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و استراتژیک هر سازمان و نهاد است که با اطلاع‌رسانی هدفمند و فعالیت‌های حرفه‌ای و علمی زمینه پیاده‌سازی این تصمیمات را فراهم می‌کنند. 
روابط‌عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه نیز با حمایت مدیرعامل و همکاری کارکنان کوشیده اقدامات مهمی در یکسال گذشته داشته باشد . 
(گزارش مختصر) در سال ۱۴۰۲ برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی، برگزاری نمایشگاه ها (بیست و هفتمین نمایشگاه نفت،اوراسیا وپتروکم)، برنامه ریزی اردوی بصیرت خانوادگي در شیراز و قم ، برگزاری جشن در مناسب های مختلف، برگزاری انتخابات نماینده مجلس، دعوت از خانواده های کارکنان و برگزاری جشن عید نوروز، برگزاری جشن شکوفه انقلاب در تهران، بوشهر، شهرکرد و تبریز، برگزاری برنامه های ملی و مذهبی، کمک به موکب ها در مناسبت های مختلف، کمک به ازدواج جوانان نخل تقی و عسلویه، کمک به پیشکسوتان نیروی مسلح، اهدای بسته نوشت افزار به دانش آموزان بی بضاعت، توزیع بسته معیشتی، راه اندازی بسیج، کمک به برنامه های فرهنگی، اعزام کارکنان برای مشارکت در مراسم سالگرد شهید سلیمانی، همکاری با رسانه ها و پاکسازی سواحل عسلویه اشاره کرد. 
همچنین حضور موفق در دو نمايشگاه نفت و اکسپو ١٤٠٣ از دیگر برنامه های روابط‌عمومی شرکت بوده است. 
در اطلاع رسانی دستاوردهای شرکت نيز مصاحبه با مدیرعامل و مدیران شرکت‌ و‌ تولید 250 خبر و انتشار آن در رسانه های مختلف استان و کشور از ديگر اقدامات روابط‌عمومی بوده است . 
در پایان اینجانب این روز خجسته را به همه اصحاب رسانه و فعالان روابط عمومی و ارتباطات به ویژه همکارانم در روابط عمومی‌های شرکت‌های منطقه پارس جنوبی تبریک عرض نموده و امیدوارم با مردم‌داری، روشنگری افکار عمومی و استفاده بهتر از ظرفیت‌های بومی موجود، موجب هم‌افزایی و همدلی بیشتر بین مردم و صنعت گردند و چون پلی برای انتقال پیام‌ها، انتقادها و پیشنهادها به سطوح مختلف مدیریتی عمل نمایند. 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی