۳
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱
کد مطلب : ۱۴۱۸۸۲

افزایش ۷۸ درصدی فروش جم پیلن در ۸ ماهه ۱۴۰۰

مهدی قدیری رازلیقی
جمع فروش پلی پروپیلن جم با نماد جم پیلن در بورس، در آبان ۱۴۰۰ بالغ بر یکهزار و ۹۱ میلیارد تومان شد که یکهزار و ۲۵ میلیارد تومان متعلق به فروش داخلی و ۶۶ میلیارد تومان متعلق به فروش صادراتی بوده است.
افزایش ۷۸ درصدی فروش جم پیلن در ۸ ماهه ۱۴۰۰
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   همچنین مجموع فروش جم پیلن در در 8 ماهه امسال بالغ بر شش هزار و 162 میلیارد تومان شد که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال 1399 (سه هزار و 455 میلیارد تومان) به میزان 78 درصد افزایش داشته است.
پروپیلن جم یکی از متنوع ترین سبدهای محصولات پلی پروپیلنی در کشور را دارد. افزایش مبلغ فروش شرکت با توجه به سیاست ‌های اعمال ترکیب بهینه تولید از 3300 میلیارد تومان در سال 1398 به 6600 میلیارد تومان در سال 1399، کسب رتبه نخست تناژ تولید سالانه در بین تولیدکنندگان پلی‌پروپیلن ایران و رکورد تاریخی تولید محصول به میزان 288 هزار تن از مهمترین دستاوردهای شرکت پلی پروپیلن جم در سال 1399 بوده است. سود عملیاتی شرکت پلی پروپیلن جم در سال 98 مبلغ 933 میلیارد تومان بوده که این رقم در سال 99 با افزایش چشمگیر 165 درصدی به رقم 2476 میلیارد تومان رسید. شرکت پلی پروپیلن جم با رشد ۹۳ درصدی نسبت به سال قبل در سال مالی ۹۹ سود خالص ۲۱۲۶ میلیارد تومانی محقق کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی