۴
۳
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۳
کد مطلب : ۱۶۵۳۶۹

افشای ابعاد جدید از فروش کاتالیست های تقلبی شرکت گلوپک به یک پتروشیمی بزرگ ایران

یکی از شرکت های پتروشیمی بزرگ کشور با وجود اطلاع رسانی انجام شده از سوی یکی دیگر از پتروشیمی ها مبنی بر تقلبی بودن کاتالیست نقره گلوپک، قرارداد سنگینی را به ارزش حدود ۹۰ میلیون دلار با واسطه با گلوپک به امضا می رساند.
افشای ابعاد جدید از فروش کاتالیست های تقلبی شرکت گلوپک به یک پتروشیمی بزرگ ایران
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مورد جالب در هماهنگی مافیای کاتالیست شرکت گلوپک، اینکه یکی از شرکت های پتروشیمی بزرگ کشور با وجود اطلاع رسانی انجام شده از سوی یکی دیگر از پتروشیمی ها مبنی بر تقلبی بودن کاتالیست نقره گلوپک، قرارداد سنگینی را به ارزش حدود ۹۰ میلیون دلار با واسطه با گلوپک به امضا می رساند که پس از تقلبی درآمدن کاتالیست دریافتی با وجودیکه از سوی ساینوپک اطلاع رسانی دقیقی قبل از حمل انجام شده بود اکنون به فکر جایگزینی آن با کاتالیست نقره اینبار از یکی از شرکت های دیگر چینی که تخصص و سوابق روشنی در این خصوص ندارد می باشد.
جالب‌تر آنکه همان پتروشیمی که قبلا تخلف شرکت گلوپک را رسما اعلام نموده بود اخیرا در حال خرید همان کاتالیست نقره اینبار از طریق شرکت چینی دیگری به نام keysein به ارزش ۱۳۵ میلیون یوان می باشد! و با وجودیکه سعی شده است رد پای شخص ووبینگ و گلوپک پنهان گردد ولی مطابق مستندات و تصاویر در اختیار نفت ما شخص ووبینگ در جلسه انعقاد قرار داد با شرکت keysein بدون درج نام در صورت جلسات حاضر بوده است.
همچنین مطابق اسناد در اختیار، آقای ووبینگ یکی از دو سهامدار  keysein است.
البته قراردادهای ووبینگ با نام شرکت های مختلف بسیار بیشتر از این موارد بوده که مستندات قابل توجهی از آنها در اختیار نفت ما می باشد.
قطعا این حجم از تخلفات سازمان یافته فراتر از توان این فرد چینی الاصل تبعه کانادا می باشد و افراد بسیاری به صورت سیستماتیک در این فساد نقش دارند که قطعا از سوی نهادهای نظارتی به زودی شناسایی خواهند شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


سیامک
اولی م…..دومی ش…..یا شرکت های دیگه
بنظر میاد م…. باشه
جعفر
از نفت ما توقع می رفت که خیلی شفاف اسم پتروشیمی های درگیر رو ببره
تا جایی که میدونم گلوپک خیلی جاها قرارداد بسته و داره می بنده
تبریز بوشهر مارون پارس شازند و .....
آب هم از آب تکون نخورده چون خیلی ها رو توی این سالها ساخته