۰
۳
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۷۲۰۶۱

تصویری // فوران چاه ۱۴۷ رگ سفید

گزارش تصویری فوران چاه ۱۴۷ رگ سفید و حضور تیم های عملیاتی مستقر در منطقه
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،گزارش تصویری فوران چاه 147 رگ سفید و حضور تیم های عملیاتی مستقر در منطقه          
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


یوسف
متن نظرباعرض سلام وتسلیت به خانواده های این حفارمردان که در سنگر خدمت به این مرزوبوم جان خود را از دست دادند.ای کاش اینقدر زود حاج حیدربهمنی مدیرعامل اسبق شرکت ملی حفاری بازنشسته نمیکردند ایشان هنوز نیرووتوان بسیار زیادی درعرصه حفاری کشور داشتند ولی دریغ وصدحیف که این مهره بانفوذ ومجرب ومتخصص در عرصه صنعت نفت را بازنشسته کردن خودشون هم کاملا میدونند واشراف کامل براین مسئله دارند.اگر مهندس بهمنی مدیر بود الان خودش درصف اول بود همچنان که دردوران جنگ تحمیلی هم مجاهدی فی سبیل الله بودند.این انتصاب سپهری انتصاب خوبی نبود یکی ازافتضاح ترین انتصابات درتاریخ صنعت نفت این انتصاب بود.کسی که کوچکترین تجربه وتخصصی در امرحفاری ندارد کردنش مدیرعامل ورییس هیئت مدیره.آقای مهندس بهمنی مدیری لایق وتوانا بود که فدای سیاست خصوصی سازی شرکت ملی حفاری ایران شد وایشان را به خاطر مخالفت با سیاست خصوصی سازی این شرکت بازنشسته کردن.شرکتی که ملی است چرا باید به بخش خصوصی داده بشه پس ملی بودن دیگه چه ارزشی داره حاجی بهمنی هنوز حرفهای زیادی در ملی حفاری ونفت داشتن ولی افسوس وهزاران افسوس که شرکت ملی نفت آدم بسیار پخته ومجربی رواز دست داد .انسانهایی مثل بهمنی دیگرزاده نخواهند شد.
feedback
Iran, Islamic Republic of
بی نام
فقط حاج حیدر بهمنی میتونه از جهنم رو خاموش کنه
feedback
Iran, Islamic Republic of
ایمان صیدی
هیچ جای شرکت نفت وابسته به نفر نیست و نبوده و نخواهد بود. ..... به خودی خود ....... نشد. همین نفرات حفاری از دکلبان تا حفار و ... بودند که ........ ساخته شدند. فکر فاسدی است اگر تصور شود این چاه بدون ..... خاموش نمی شود. مدیر عامل ها می آیند و می روند شرکت ها را پرسنل زحمتکش می چرخانند.
[س.طر جدید]
پاسخ:
feedback
Iran, Islamic Republic of
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی
دولت و مجلس غافل از احوال مردم
 عبدالرسول جوادی بالاجاده / فعال رسانه ای