۳
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۱۳۳۴۲۷

عملکرد درخشان نفت و گاز سرو در حوزه پتروشیمی و پالایش

شرکت نفت و گاز سرو به عنوان پیشگام تولید کاتالیست برای صنایع پتروشیمی، پالایش و فولاد توانسته است تاکنون نیاز کاتالیست ۱۹ مجتمع پتروشیمی، ۱۲ مجتمع فولاد و ۶ مجتمع پالایش نفت کشور را با تولیدات خود برطرف نماید. به طوری که در حوزه پتروشیمی این شرکت توانسته است چرخه کاتالیست های فرآیند اوره، آمونیاک، متانول در صنایع پتروشیمی را به طور کامل بومی سازی نموده و نیز در حوزه تولید کاتالیست فرآیندهای تولید گاز اتلین، و صنایع پایین دستی نیز دستاوردهای چشمگیری را برای کشور به ارمغان بیاورد.
فایل ویدیو
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   شایان به ذکر است که در ماه اخیر شرکت نفت و گاز سرو از دو قرارداد صنعتی خود با دو طرح پتروشیمی آرین متانول از هلدینگ باختر و انقعاد قرارداد فروش کاتالیست به طرح پتروشیمی هنگام رونمایی نمود. همچنین طرح ملی پتروشیمی مسجد سلیمان با کاتالیست های شرکت نفت و گازسرو به زودی در مدار تولید قرار خواهد گرفت. و نیز در خلال برگزاری نمایشگاه حمایت از ساخت داخل صنعت پتروشیمی تفاهم نامه انعقاد قرارداد با طرح پتروشیمی هنگام برای تولید تمام کاتالیست های واحد متانول با شرکت نفت و گاز سرو به امضا رسید.
در این ویدیو به کارنامه عملکردی شرکت نفت و گاز سرو در حوزه تولید کاتالیست های چرخه اوره، آمونیاک و متانول پرداخته شده است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی