۲
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۱۴۹۹۴۵
عرض اندام شرکتهای دانش بنیان در همایش پتروشیمی بندر امام (۲):

پیشگامی "اندیشه توربین پارسه" در ساخت قطعات تجهیزات دوار

اساس کار ما در مهندسی معکوس روی یکسری تجهیزات بوده و در این یک دهه تجارب خوبی در ساخت قطعات داشته و پیشگام بوده ایم و موفقیتهای زیادی به دست آورده ایم.
فایل ویدیو
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"؛ «افسانه سبحانی» مدیر بازرگانی «شرکت مهندسی اندیشه توربین پارسه» در حاشیه همایش توسعه روابط با شرکتهای دانش بنیان و فناور در گفتگوی تصویری با "نفت ما" در خصوص فعالیت شرکت متبوع خود گفت:  به مدت یک دهه است که فعالیت می کنیم و حوزه فعالیت مان در زمینه قطعات تجهیزات دوار شامل توربین، پمپ و کمپرسور است.
سبحانی افزود: اساس کار ما در مهندسی معکوس روی یکسری تجهیزات بوده و در این یک دهه تجارب خوبی در ساخت قطعات داشته و پیشگام بوده ایم و موفقیتهای زیادی به دست آورده ایم.
مدیر بازرگانی شرکت مهندسی اندیشه توربین پارسه در مورد محصولات تولیدی این شرکت دانش بنیان اظهار داشت: در زمینه توربین­، روی استیم توربین و گس توربین، کار می کنیم و توانستیم روتور و قطعات یدکی استیم توربین و همچنین قطعات یدکی، گس توربین را بسازیم.
وی ادامه داد: در زمینه پمپ هم، روی پمپهای رفت و برگشتی و پمپهای سانتریفیوژ کار کرده ایم. در حوزه کمپرسور، تجربه بازسازی و تعمیرات و ساخت قطعات کمپرسورهای رفت و برگشتی و کمپرسورهای سانتریفیوژ را داریم.
سبحانی از شرکتهای پتروشیمی و پالایشگاهی، نیروگاهی و برخی صنایع پایین دستی به عنوان مشتریان اصلی محصولات شرکت اندیشه توربین پارسه نام برد.
این فعال دانش بنیان در پایان، با اشاره به اینکه حمایت از شرکتهای دانش بنیان رویکرد خوبی بوده، اعلام کرد:  نتیجه این سیاست را داریم می بینیم و تکنولوژی به سمت شرکتهای دانش بنیان آمده و به خاطر فرصتی که داده شده، زمان سعی و خطا گذشته است و به تجارب خوبی رسیده ایم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی