۳
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۱۵۲۵۲۹
مدیر فروش شرکت همگام صنعت در گفت و گو با "نفت ما" اعلام کرد:

ساخت سانتریفیوژ دکانتر با ۵۰ درصد صرفه جویی ارزی در شرکت همگام صنعت + فیلم

تجهیز سانتریفیوژ دکانتر که برای این شرکت ها در صنایع پتروشیمی خصوصا در شرکت های تابعه هلدینگ خلیج فارس کار ساخت و تحویل آن را انجام دادیم تقریبا با ۵۰درصد صرفه جویی ارزی تحویل این شرکتها شده است.
فایل ویدیو
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"؛ «کیوان فدایی» مدیر فروش شرکت همگام صنعت، در خصوص فعالیت شرکت متبوع خود گفت: شرکت دانش بنیان همگام صنعت در حوزه طراحی و ساخت سانتریفیوژ دکانتر صنایع پتروشیمی فعالیت دارد. ما شرکت دانش بنیان تولیدی نوع یک بوده و عضو پارک علم و فناروی دانشگاه تربیت مدرس هستیم و مجوز فناوری از وزارت علوم در زمینه طراحی و ساخت سانتریفیوژ دکانتر صنایع پتروشیمی داریم.
فدایی با اشاره به اینکه شرکت همگام صنعت در همایش پتروفن به عنوان شرکت دانش بنیان فناور برگزیده شده است ، اظهار داشت: خوشحالیم که این افتخار نصیب ما شد که به عنوان 10شرکت برتر دانش بنیان فناور هلدینگ خلیج فارس در سال 1401 برگزیده شدیم. طی یک سال اخیر در حوزه ساخت و تحویل سانتریفیوژ دکانتر صنایع پتروشیمی افتخارات متعددی را تجربه کردیم.
مدیر فروش شرکت همگام صنعت ادامه داد: توانستیم در یکی از پروژه های شاخص خودمان که از منظر ظرفیت تجهیز می شود و یکی از بزرگترین سانتریفیوژ دکانترهای صنایع پتروشیمی در کشور است که به سفارش شرکت پتروشیمی اروند برای واحد(SPVS) بوده و کار طراحی و ساخت سانتریفیوژ دکانتر آنها را انجام دادیم که برای اولین بار در کشور انجام شد. طی هفته های اخیر با توجه به اتمام دوره گارانتی و گذشت تقریبا یک سال از کارکرد تجهیز، طبق پایشی که  انجام شد و طبق گزارشی که از  همکاران پتروشیمی اروند دریافت کردیم از منظر عملیاتی و از نظر مکانیکال رضایت کامل را داشتند و شرایط را مطلوب ارزیابی کردند.
این فعال دانش بنیان اعلام کرد: تمام تلاشمان در چند سال اخیر این بوده که چه در مجموعه خودمان و چه در برخی کارها که بعضا از شرکت های دیگر برای تامین بخشی از تجهیزات استفاده کردیم، همیشه اولویت این بوده است که نهایت استفاده را از شرکت های توانمند داخلی داشته باشیم. در این خصوص تجهیز سانتریفیوژ دکانتر که برای این شرکت ها در صنایع پتروشیمی خصوصا در شرکت های تابعه هلدینگ خلیج فارس کار ساخت و تحویل آن را انجام دادیم تقریبا با 50درصد صرفه جویی ارزی تحویل این شرکتها شده است.
فدایی با ابراز گله مندی از برخی کم لطفی ها توسط مدیران صنایع پتروشیمی، اظهار داشت: ما یک فرآیند طولانی در زمینه دستیابی به دانش فنی سانتریفیوژ دکانتر طی کردیم و امروز هم که به آن نقطه رسیدیم که می توانیم در واقع برای کاربردهای مختلف کار ساخت و تحویل این تجهیز را انجام بدهیم، توقع ما از طرح هایی که در دست احداث هستند اینست که مثل واحدهای بهره برداری به دانش فنی جوانهای کشورمان چه در بحث سانتریفیوژ دکانتر و چه در سایر تجهیزات که دانش ساخت آن داخلی است، اعتماد بکنند  و انشالله بتوانیم حداقل در پایان امسال نمود واقعی و عینی تحقق شعار حمایت از دانش بنیانها را در عملکرد این عزیزان ببینیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی