۵
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۱۵۳۴۱۴
احمدی تبار سرپرست واحد محیط زیست پتروشیمی فن آوران در گفت و گو با "نفت ما" خبر داد:

فرهنگ سازی زیست محیطی پتروشمی فن آوران با پروژه " Green Area" + فیلم

مهدی قدیری
فایل ویدیو
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، «حمید احمدی تبار» سرپرست واحد محیط زیست پتروشیمی فن آوران در گفت و گو با "نفت ما" در مورد پروژه منطقه سبز این شرکت اظهار داشـت: محوطه ای که مشاهده می کنید قبلا به عنوان کافه کتاب مطرح بود که همکاران بعد از صرف ناهار به این قسمت مراجعه کرده و همراه با مطالعه چای و نسکافه میل می کردند.
 سرپرست واحد محیط زیست پتروشیمی فن آوران افزود: از پارسال این ایده به ذهن ما رسید که این محوطه را به عنوان یک محوطه Green Area و در واقع منطقه سبز اطلاق کنیم. در همین راستا برق این محوطه را از فتوسل و پنل های خورشیدی تامین کرده و آب این محوطه را از طریق آب تصفیه فاضلاب بهداشتی تامین کردیم .این محوطه حدود 300 متر مربع فضا دارد و همکاران بعد از صرف ناهار به این منطقه مراجعه می کنند.
 احمدی تبار گفت: از مزایای این طرح هم فرهنگ سازی محیط زیستی است تا جایی که بشود از سوخت های فسیلی استفاده نکنیم. در واقع تمام المان ها بومی سازی شده است و ساخت شرکت پتروشیمی فن آوران می باشد. شایان ذکر است که ایده "طرح منطقه سبز" ایده مدیرعامل مجتمع آقای مهندس بدری بود و با همکاری تمام همکاران پیاده سازی شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی