۵
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸
کد مطلب : ۱۵۴۵۳۳
مدیرعامل پالایشگاه گازی هویزه خلیج فارس در پاسخ به نفت ما اعلام کرد:

آماده دریافت هر میزان خوراک ارسالی هستیم

۱۵ سال خوراک با تخفیف دریافت خواهیم کرد
قرار است نرخ خوراک را به مدت ۱۵ سال با تخفیف خوبی از مناطق نفتخیز تحویل بگیریم.
فایل ویدیو
«افشین کیانی» مدیرعامل پالایشگاه گازی هویزه خلیج فارس در خصوص اینکه برای صرفه جویی در زمان آیا برنامه ای برای استفاده از تاسیسات Skid Mounted در راستای بهره برداری از گازهای همراه نفت دارید، اظهار داشت: اگر بخواهیم این تجهیزات را از شرکتهای تابعه شرکت ملی نفت بگیریم و نصب کنیم، برای دریافت خوراک آنقدر زمان داریم که بتوانیم تجهیزات اصلی را با توجه به اینکه باید خط لوله را طراحی کرده و بکشیم، بیاوریم. لذا زمان لازم برای آوردن تجهیزات اصلی به غیر از کمپرسور را داریم. این تجهیزات مانند نم زدایی و شیرین سازی گاز توسط شرکتهای داخلی و خود استان خوزستان ساخته می شود.
مدیرعامل پالایشگاه گازی هویزه خلیج فارس در خصوص اینکه هلدینگ خلیج فارس جسارت خیلی خوبی به خرج داده و پس از آنکه دو دهه طرحهای مهار فلرینگ وزارت نفت عملا ناکام مانده و دلیل تاخیر بهره برداری از پالایشگاه گازی هویزه هم همین بوده که به هلدینگ خلیج فارس تحویل شده، گفت: دقیقا همینطور است و هلدینگ خلیج فارس بر اساس سیاست کلی که مدیرعامل آن دکتر علی عسگری دارد به سراغ  سرمایه گذاری در واحدهای بالادستی نفت برای تامین خوراک شرکتهای پتروشیمی زیرمجموعه خود حرکت کرد که سود این کار نصیب خود هلدینگ خلیج فارس و در نهایت نصیب کشور خواهد شد. کیانی نرخ بازگشت سرمایه پروژه را 18 درصد و 6 ساله اعلام کرد.
مدیرعامل پالایشگاه گازی هویزه در خصوص قیمت گاز تحویلی به پالایشگاه گازی هویزه گفت: قرار است نرخ خوراک را به مدت 15 سال با تخفیف خوبی از مناطق نفتخیز تحویل بگیریم.
مدیرعامل پالایشگاه گازی هویزه خلیج فارس در خصوص اینکه آیا وضع جریمه 500 تومانی برای هر متر مکعب فلرینگ گاز در بودجه سال جاری می تواند به عنوان مشوقی برای تحویل سریعتر گاز همراه نفت باشد تصریح کرد: ما به عنوان دریافت کننده خوراک آماده هستیم هر مقدار خوراک که شرکتهای نفتی برای ما بفرستند، دریافت کنیم.
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اهوازی
خدا قوت انشالله با مدیریت جهادی جنابعالی شاهد بهره برداری کامل پروژه باشیم.
feedback
Iran, Islamic Republic of