۳
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۱۵۸۲۲۹
دانش و فناوری ایرانی در خدمت تامین پایدار شبکه انتقال گاز

بازدید جمعی از مدیران شرکت انتقال گاز از مجتمع دوار پره ساز +فیلم

جمعی از مدیران و اعضای هیات مدیره شرکت انتقال گاز در بازدید خود در خصوص اورهال توربین ها و ساخت آنها در راستای حمایت ازساخت داخل با دانش و فناوری ایرانی، با مدیران شرکت دوار پره ساز دیدار و مذاکره داشتند.
فایل ویدیو
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"؛ شرکت انتقال گاز ایران در راستای رسالت قانونی، ماموریت خود را براساس انتقال پاک، ایمن، پایدار و بهره ور گاز طبیعی تعیین نموده و توان عملیاتی خود را به افزایش ظرفیت انتقال گاز کشور از طریق بهره برداری از تأسیسات جدید، بهینه سازی شبکه موجود انتقال گاز و استقرار سیستم های پشتیبانی در حوزه های مختلف معطوف داشته است.
فعالیت این شرکت در حوزه ذخیره سازی گاز طبیعی به وسیله واحد های توربو کمپرسوری مجتمع سراجه، به منظور ذخیره گاز در فصول کم مصرف و استفاده در زمان های حداکثر مصرف (فصول سرد) با قابلیت تزریق و برداشت بیش از 900 میلیون متر مکعب در سال انجام می پذیرد.
این شرکت از لحاظ حجم خطوط لوله و تأسیسات تحت بهره برداری (بیش از 36 هزار کیلومتر خط لوله و 81 ایستگاه تقویت فشار گاز)، رتبه نخست را در آسیا و خاورمیانه و رتبه چهارم را در جهان پس از کشورهای آمریکا، روسیه و کانادا به خود اختصاص داده است. همچنین این شرکت پتانسیل انتقال بیش از 280 میلیارد متر مکعب گاز در سال را دارا می باشد.
خرید و حق العمل کاری گاز طبیعی، اتان، گاز مایع و مایعات گازی از منابع تولید داخلی و خارجی و فروش به مبادی تعیین شده داخلی و پایانه های صادراتی و انجام سوآپ فرآورده های فوق الذکر می باشد. این مهم توسط 10 منطقه عملیاتی این شرکت به انجام می رسد.
در بازدیدی که اخیرا جمعی از مدیران و اعضای هیات مدیره شرکت انتقال گاز از مجتمع دوار پره ساز داشتند، مجید مصدقی مدیر هماهنگی عملیات شرکت انتقال گاز، حسینعلی اسماعیلی مدیر تدارکات و خدمات کالای شرکت انتقال گاز، علی اکبر حیدری مدیر معاونت مهندسی در امور ایستگاه های تقویت فشار گاز، سعید باقری مدیر  پژوهش و فناوری شرکت انتقال گاز، اسداله قنواتی مدیر مهندسی و طرح ها و عضو اصلی هیئت مدیره حضور داشتند و در خصوص اورهال توربین ها و ساخت آنها در راستای حمایت ازساخت داخل با دانش و فناوری ایرانی، با مدیران شرکت دوار پره ساز دیدار و مذاکره داشتند که کلیپ این بازدید در ادامه از نظر مخاطبان نفت ما می گذرد.
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی