۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۱۵۸۲۵۱
مدیر هماهنگی عملیات شرکت انتقال گاز در گفت وگو با نفت ما:

شرکت دوار پره ساز استراتژیک ترین نیاز تربوکمپرسوری انتقال گاز را تامین کرد+فیلم

شرکت انتقال گاز از دوار پره ساز در اورهال و ساخت قطعات توربین حمایت می کند
مصدقی گفت: شرکت انتقال گاز از دوار پره ساز در اورهال و ساخت قطعات توربین حمایت می کند و ریسک کار را هم با توجه به هزینه بالای توربین پذیرفته است چون با توجه به عدم تامین قطعات توربین و عدم امکان و هزینه بالای اورهال در خارج از کشور، این اعتماد را به جوانان و صنعت کشورمان داریم و این راه را باقدرت و سرعت ادامه خواهیم داد.
فایل ویدیو
مجید مصدقی، مدیر هماهنگی عملیات شرکت انتقال گاز در حاشیه بازدید جمعی از مدیران این شرکت از مجتمع دوار پره ساز در گفت وگو با نفت ما در خصوص حمایت از شرکتهای دانش بنیان و بومی ساز اظهار داشت؛ در ابتدا باید تاکید کنم که شرکتهای دانش بنیان و بومی ساز باید ما را حمایت کنند و ما وابسته به شرکتهایی هستیم که مشکلات مان را حل و نیاز هایمان را رفع کنند.
مدیرهماهنگی عملیات شرکت انتقال گاز با اشاره به شرایط تحریمی کشور افزود: باید تهدیدات را به فرصت تبدیل بکنیم و خوشبختانه اتفاقاتی در این زمینه افتاده است و به عنوان نمونه همین کارخانه دوار پره ساز آمده و از ظرفیت خالی در بخش صنعت استفاده کرده و یکی از موضوعات کلیدی و استراتژیک شبکه انتقال گاز که ناوگان بزرگ توربو کمپرسوری است را کمک می کند.
مصدقی اعلام کرد: شبکه ناوگان انتقال گاز ۳۳۰ دستگاه توربوکمپرسور داشته که روزانه حدود ۹۰۰ میلیون متر مکعب توان و ظرفیت انتقال گاز کشور را دارد و این ناوگان همیشه باید آماده باشد و مسائل نگهداشت و تعمیرات آن باید به موقع انجام شود.
مدیر هماهنگی شرکت انتقال گاز ادامه داد: در شرایط تحریم باید از فرصتها استفاده بکنیم و نیازهایمان را خودمان رفع بکنیم که باعث توقف جریان انرژی کشور که وابسته به گاز است نباشیم.
مصدقی تصریح کرد: شرکت انتقال گاز از دیرباز از بومی سازی و تولید داخل و خودکفایی حمایت کرده است و همین دوار پره ساز کارگاههایش بخش بزرگی از ناوگان توربینهای DU80 Zorya مگاواتی را که اخیرا به خاطر جنگ اوکراین چندین سال است در تامین قطعه و تعمیرات اساسی مشکل داریم یک منبع به منابع ما اضافه کرده و با توضیحاتی که مدیران این شرکت ارائه کردند علاوه بر اورهال، همزمان تولید قطعه را هم انجام می دهند. 
وی تاکید کرد: بهرحال اتفاق مهمی است که به صنعت ما کمک می کند و از این بابت خیلی خوشحالیم و باعث افتخار ماست و ما هم همچنان پای کار هستیم.
مدیر هماهنگی شرکت انتقال گاز در ارزیابی خود از مجتمع دوار پره ساز گفت: این مجتمع تیم متخصص و تجهیزات خوبی دارد که زمانی وجود نداشته است کمااینکه ابزار مخصوص و تجهیزات و استندها را به خوبی داخلی سازی کرده و ساخته که در نوع خودش بسیار مهم است و جای خوشوقتی دارد‌.
مصدقی افزود: امیدواریم در اولین فرصت ممکن کار دوار پره ساز با شرکت انتقال گاز شروع بشود تا به آمادگی ناوگان ما کمک بکند.
مدیر هماهنگی عملیات شرکت انتقال گاز در خصوص ریسک پذیری این شرکت تاکید کرد: شرکت انتقال گاز با قبول ریسک و اعتماد به بومی سازی همواره پیشتاز بوده است. البته همکاری با دوار پره ساز به زمستان امسال نمی رسد چون برنامه تعمیراتی امسال بسته شده و ۶۵ درصد این برنامه تاکنون محقق شده است. مصدقی اعلام کرد: شرکت انتقال گاز از دوار پره ساز در اورهال و ساخت قطعات توربین حمایت می کند و ریسک کار را هم با توجه به هزینه بالای توربین پذیرفته است چون با توجه به عدم تامین قطعات توربین و عدم امکان و هزینه بالای اورهال در خارج از کشور، این اعتماد را به جوانان و صنعت کشورمان داریم و این راه را باقدرت و سرعت ادامه خواهیم داد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


حمید
شعار،شعار،شعار،دروغ،دروغ،دروغ.....ما رو به این وضع انداخته