۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۱۲۴۲۰۶

بیانیه مجمع نمایندگان خوزستان در خصوص خودکشی کارگر نفتی

 دڪتر سید ڪریم حسینی نماینده مردم اهواز ؛ ڪارون ؛ باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان با انتشار بیانیه ای نسبت به خودڪشی ڪارگر نفتی در یڪی از میادین نفتی استان خوزستان واڪنش نشان داد.
سید ڪریم حسینی
سید ڪریم حسینی
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

شنیدن خبر ناگوار جان باختن یڪی از ڪارگران پیمانڪاری شرڪت نفت در مناطق نفتی جنوب غرب بار دیگر آژیر خطر بی عدالتی در تضییع حقوق قشر ڪارگر را به صدا در آورد و ضرورت بازنگری در برخی ساختارها و رویه های ناصواب اداری را بیش از پیش آشڪار ساخت.
باید به فعالیت پیمانڪاران نیروی انسانی ڪه قراردادهای ظالمانه و سودجویانه منعقد می‌ڪنند پایان داد و این ڪار با راهڪارهای واقع بینانه محقق می‌شود.
تنوع قراردادهای ڪارگری، تاریخ محدود به‌ڪارگیری‌ ڪارگران،عدم پرداخت به هنگام حقوق و مزایا، یڪجانبه نگری در انعقاد قرارداد و عدم نظارت صحیح سازمان‌ها و ادارات ذیربط همه و همه باعث ناامنی روانی، عدم ثبات شغلی، اضطراب و استرس، بی عدالتی و اجحاف به ڪارگران شده است.
مجمع نمایندگان مردم شریف خوزستان در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز تاسف شدید از حادثه ناگوار فقدان یڪی از ڪارگران زحمتڪش این مرز و بوم،به مدیران مربوطه برای رفع ایرادات فوق هشدار داده و از طریق مجاری قانونی مشڪلات ڪارگران را با جدیت و قاطعیت پیگیری خواهد نمود.

سید ڪریم حسینی
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی