۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۱۵۷۹۰۷

پیام مدیرعامل پتروشیمی ارومیه به مناسبت هفته دولت

دکتر اسمعیلی، مدیرعامل پتروشیمی ارومیه بمناسبت هفته دولت و روز کارمند پیامی را صادر کرد.
پیام مدیرعامل پتروشیمی ارومیه به مناسبت هفته دولت
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، در این پیام آمده است؛
محیط کارمندی، محیط شرافت و پاکدامنی و محیط کار برای اسلام و مسلمین است. « مقام معظم رهبری»
تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی است که همواره برای جلب رضای خداوند متعال، خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی همت گمارده اند. هفته دولت فرصت ارزشمندی است تا قدردان زحمات، تلاش ها، جان فشانی ها و از خود گذشتگی های شهدای گرانقدر دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر باشیم. بی شک تجلی افکار و معانی ارزشمند این شهیدان والامقام، الهام بخش تلاش و روشنی بخش مسیری است که دستیابی به رشد، توسعه، اقتدار و سرافرازی کشور را به دنبال خواهد داشت. چهارم شهریورماه "روز کارمند"، نیز یادآور ارزش نهادن به مجاهدت قشر عظیمی از جامعه و انسان های شایسته ایست که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای خداوند است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بخش مهم و اساسی اداره امور کشور را برعهده دارند.
امروزه بخش بزرگی از موفقیت ها و پیشرفت های روز افزون نظام مرهون تجربه ،تخصص و توانمندی برجسته و چشمگیر کارکنان صنعت پتروشیمی کشور است و در این میان تلاشگران شرکت پتروشیمی ارومیه با سختکوشی و تعهد و مسئولیت پذیری مضاعف ، علاوه بر پشتیبانی از تولید و توسعه صنعت پتروشیمی، با اهتمام به حفظ منافع ملی، کوشش در راه توسعه و اقتدار و سرافرازی کشور را الگو و سرلوحه اصلی کاری خود قرار داده اند.
 اینجانب ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای عظیم الشان دولت، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به کلیه کارمندان به ویژه کارمندان مجموعه پتروشیمی ارومیه که خالصانه در اعتلای اهداف و آرمان های عالیه کشورتلاش می کنند تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این عزیزان بهروزی، موفقیت و سلامتی آرزومندم.
اکبر اسمعیلی
مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره شرکت پتروشیمی ارومیه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی