۱
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۱۴۰۳۷۸

دیدار مدیرعامل پتروشیمی پردیس با فرمانده نیروی انتظامی و سپاه عسلویه

 مدیرعامل و جمعی از مدیران پتروشیمی پردیس با فرمانده نیروی انتظامی و فرمانده سپاه خاتم الانبیاء عسلویه دیدار کردند.
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    دکتر غلامرضا جمشیدی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان عسلویه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه تأمین نظم و امنیت، اظهار داشت: امنیت یکی از مهمترین مولفه های توسعه و پیشرفت کشور است، نیروی انتظامی با اقتدار و صلابت مثال زدنی، ضامن تأمین امنیت ایران اسلامی است و همواره در کنار مردم و حافظ جان و مال مردم بوده است.
 مدیرعامل پتروشیمی پردیس در این دیدار با اهدای لوح از تلاش ها و زحمات خالصانه فرمانده انتظامی و خادمان عرصه امنیت و آرامش در شهرستان عسلویه تقدیر و تشکر کرد.
 دکتر غلامرضا جمشیدی در ادامه این برنامه با فرمانده سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه نیز دیدار کرد و با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادگار ارزشمند امام راحل است، اذعان نمود: سپاه پاسداران با برخورداری از نیرو‌های متعهد خدمات شایانی به مردم و انقلاب ارائه کرده و در سخت ترین شرایط و بحران ها خوش درخشیده است.
 وی افزود: نقش سپاه در تأمین امنیت این منطقه که پایتخت انرژی و قطب اقتصادی ایران اسلامی است بسیار برجسته و حائز اهمیت است و الحمدلله مجموعه های پتروشیمی و شرکت های مستقر در این منطقه به پشتوانه امنیت آفرینی، اقتدار و تعهد پاسداران عزیز با طیب خاطر در عرصه جهاد اقتصادی و تولید پایدار تلاش می کنند.
 مدیرعامل پتروشیمی پردیس با اشاره به فرمایش حکیمانه امام راحل درخصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: همانطور که امام عظیم الشأن فرمودند "اگر سپاه نبود کشور هم نبود"، امروز نقش و جایگاه این شجره طیبه را در محرومیت زدایی، ثبات اقتصادی و مبارزه با دشمنان خارجی بیش از هر زمانی احساس می کنیم.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


جمشیدی یک اسطوره است .
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی