۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
کد مطلب : ۱۱۶۷۳۶
در پی کسب موفقیت پتروشیمی اروند در چهارمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت ؛

مدیرعامل پتروشیمی اروند پیام تبریک صادر کرد

ما در جایگاه یک مجموعه‌ی صنعتیِ پیشرو، همواره در توسعه‌ی کسب و کار، به مسئولیت‌های اجتماعی توجه داشته‌ایم و این مهم مورد تأکید همیشگی مدیران اجرایی ما بوده‌است.  
حسن نشان‌زاده‌مقدم
حسن نشان‌زاده‌مقدم
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  مهندس نشان زاده مقدم با صدور پیامی موفقیت پتروشیمی اروند را در کسب تندیس نقره ای چهارمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت تبریک گفت. 

متن پیامِ مدیرعامل پتروشیمی اروند، به این شرح است: 

 *بسم الله الرحمن الرحیم*
*"به باور ما مسئولیت‌پذیریِ اجتماعی یک تعهّد است."* 


مطالبه از سازمان‌ها برای «مسئولانه عمل کردن» در قبال جامعه، موضوعی است که با گسترش روزافزون اثرگذاری آن‌ها بر محورهای تشکیل دهنده‌ی توسعه‌ی پایدار یعنی «اقتصاد»، «جامعه» و «محیط‌زیست»، منجر به این شده‌است که مفهومی به نام مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها یا CSR در دنیای مدیریت ظهور پیدا کند. به این معنی که سازمان‌ها در مقابل جامعه‌ای که در آن فعالیت می‌کنند مسئول هستند؛ چرا که از منابع انسانی، طبیعی و اقتصادی آن استفاده می کنند. سازمان‌ها علاوه بر مسئولیت در قبال سهامداران‌شان، در ارتباط با ذی‌نفعان دیگری نیز مسئول و موظّف‌اند که خواسته‌های مشروع آن‌ها را نیز مورد لحاظ قرار دهند.

ما در جایگاه یک مجموعه‌ی صنعتیِ پیشرو، همواره در توسعه‌ی کسب و کار، به مسئولیت‌های اجتماعی توجه داشته‌ایم و این مهم مورد تأکید همیشگی مدیران اجرایی ما بوده‌است.  

اساساً مسئولیت‌پذیری اجتماعی، برای سازمان‌ها مزایای دو جانبه‌ای خواهد داشت. به‌طوری‌ که هم سازمان از رویکرد اخلاقی‌تر و منسجم‌تری نفع می‌برد و هم جامعه و طرف‌های ذی‌نفع، نظر و برداشت بهتری از عملکرد و نقاط قوّت سازمان خواهند داشت.

در همین راستا و به لطف خدا و همّت همکاران، شرکت پتروشیمی اروند، موفق به دریافت «تندیس نقره‌ای» از چهارمین همایش مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت گردید که بدینوسیله از همه‌ی نیروهای تلاشگر در جای‌جای سازمان که به هر نحوی در کسب این پیروزی سهیم و دخیل بوده‌اند، قدردانی نموده و صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم. 

بدیهی است که هم‌چون گذشته مسئولیت‌پذیری اجتماعی از اهم موضوعات مورد توجه این شرکت و مدیران اجرایی آن خواهد بود و امید داریم که با توکل به خدا و تلاش و پشتکار همکاران ساعی، متعهّد و متخصّص، بتوانیم گام‌های مؤثر و مهم‌تری در این زمینه برداریم. إن‌شأ‌الله. 

با احترام
حسن نشان‌زاده‌مقدم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


درود بر تو ای مرد بزرگ
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی