۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۱۱۶۸۶۵

هفت خدمه استنا ایمپرو آزاد می‌شوند

موسوی گفت : ناخدای کشتی تصمیم گرفت 7 نفر از خدمه شامل اتباع هندی با تشخیص خودش که لطمه‌ای به کارشان نخورد تمهیدات برای پیاده کردن آنها انجام شود. این افراد به زودی می‌توانند کشور را ترک کنند.
سید عباس موسوی
سید عباس موسوی
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت: مراحل قضایی و حقوقی بررسی تخلفات کشتی استنا ایمپرو در حال انجام است و ایران در ادامه سیاست‌های انساندوستانه خود از ناخدای کشتی خواست که خدمه کشتی را اگر امکان دارد پیاده کنند و بتوانند به کشورشان بازگردند.  با اعلام اینکه گام سوم ظرف یکی دو روز آینده اعلام می‌شود، گفت که هفت خدمه استنا ایمپرو به زودی آزاد و به کشورشان باز می‌گردند.

  سید عباس موسوی بر همین اساس ناخدای کشتی تصمیم گرفت 7 نفر از خدمه شامل اتباع هندی با تشخیص خودش که لطمه‌ای به کارشان نخورد تمهیدات برای پیاده کردن آنها انجام شود. این افراد به زودی می‌توانند کشور را ترک کنند.

سخنگوی وزارت خارجه گفت: ما با خدمه کشتی و ناخدای کشتی مشکلی نداریم، تخلفی است که خود کشتی انجام داده و کارهایی که نباید انجام می‌دادند را انجام دادند، طبیعی بود وقتی کشتی متوقف می‌شود خدمه هم متوقف می‌شوند. بررسی‌های لازم از وضعیت کنسولی، مجوزهای تک تک آنها بررسی لازم شده و بعد از بررسی‌های بیشتر و از باب سیاست‌های انساندوستانه گفتیم برخی می‌توانند پیاده شوند و به زندگی روزمره خود بازگردند.

منبع: فارس 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ناکارآمدی یا سایه دکل گمشده
محمد صفوی/ مدیر روابط عمومی سابق تاسیسات دریایی ایران
روابط عمومی قلب تپنده سازمان است
عبدالمجيدكمالى /رئيس روابط عمومى شركت مخازن سبزپتروشيمى عسلويه