۵
۱۴
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۱۱۹۳۴۱

منشی ساده ای که مدیرعامل سازمان حمایت شد!

وزیر صمت با انتصاب منشی ساده یک شرکت به ریاست سازمان حمایت تولید کنندگان و مصرف کنندگان سعی دارد تا یک حلقه دیگر از قدرت را راضی نگاه دارد.
منشی ساده ای که مدیرعامل سازمان حمایت شد!
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  مدیران هیچ کدام از وزیران دولت تدبیر و امید به اندازه مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت بازداشت نشده اند.

بازداشت مدیران استانی،بازداشت چندین نفر در پرونده ثبت سفارش خودرو، بازداشت گسترده مدیران خودرو سازی،... بخشی از نتایج قضایی است که در کنکاش یک سال اخیر مراجع نظارتی در وزارتخانه تحت امر رضا رحمانی حاصل شده است. بازداشت دو نماینده عضو کمیسیون صنایع مجلس که از جمله متحدان سیاسی وزیر محسوب می شوند و با توجه به اینکه رحمانی خود سالها عهده دار سمت ریاست کمیسیون صنایع و معادن مجلس بوده، به گفته برخی، این دو همشهری او با سفارش شخص وزیر به عضویت کمیسیون در آمده بودند، نقطه اوج نزدیک شدن دستگاه قهریه به حلقه نزدیکان وزیر صمت دولت دوم تدبیر و امید بود.

انتصابات سفارشی
سبک خاص مدیریتی رحمانی انتقادات جدی رئیس جمهور و معاون اول وی را نیز در پی داشته است، جهانگیری نقد خود به وزارت رحمانی را رسانه ای کرده است و رحمانی با انتصاب مهدی زاده، داماد رئیس جمهور به ریاست سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور سعی کرد تا رئیس دولت تدبیر را راضی نگاه دارد. هر چند افکار عمومی مانع از این امر شد، حال وزیر صمت مجدداَ از این روش قدیمی استفاده کرده و با انتصاب منشی ساده یک شرکت به ریاست سازمان حمایت تولید کنندگان و مصرف کنندگان سعی دارد تا یک حلقه دیگر از قدرت را راضی نگاه دارد.

مدیر هتاک
عباس تابش بیگدیلو همشهری رضا رحمانی وزیر صمت است که توسط حلقه حامی وی، به او معرفی شد و توسط رحمانی وارد دفتر حساس خدمات بازرگانی این وزارتخانه شد.

تابش در زمانی که سی و چند سال سن داشت توسط تیم رحمانی به عنوان مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر منصوب شد، عملکرد این مدیر اردبیلی خیلی زود باعث بروز نارضایتی در میان کارکنان و ابواب جمعی این استان شد، به گونه ای که به نقل از سایت محلی پارس خلیج، وی به خاطر توهین به کارکنان از سوی دادگاه این استان محکوم به پرداخت جزای نقدی شد.

این حکم در پی شکایت ابراهیم اسلامپور از کارمندان صنعت، معدن و تجارت استان مبنی بر توهین مدیرکل این اداره ( عباس تابش بیگدیلو)صادر شد.

این کارمند در اعتراض به آنچه برخوردهای توهین آمیز عباس تابش مدیرکل صنعت، معدن و تجارت با خود در مجموعه اداری اعلام کرده بود، دادخواستی را علیه وی تنظیم و به دادگاه ارایه نمود.

پس از طی شدن روند رسیدگی به پرونده، شعبه ۱۰۳ دادگاه جزایی شهرستان بوشهر طی کیفرخواستی مبتنی بر تحقیقات و گواهی گواهان و دفاعیات غیرموثر متهم، بزهکاری عباس تابش را در خصوص توهین محرز و مسلم تشخیص داده و به استناد ماده ۶۰۸ قانون مجازات اسلامی وی را محکوم به پرداخت جزای نقدی کرد.

هر چند تابش سعی کرد تا تجدید نظر خواهی کند، اما دادگاه تجدید نظر نیز حکم وی را تایید کرد، وضعیت آشفته تولید و بازار کالاهای مصرفی در این استان در کنار نارضایتی های گسترده، منجر به پیگیری امام جمعه و استاندار برای عزل وی شد و عباس تابش به «شکلی خاص» برکنار و از استان بوشهر «مشایعت» شد.
نگاه خیره پایه گذاران انقلاب اسلامی !

سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تنها یک سال پس از پیروزی انقلاب، توسط انقلابیون برای تحقق بخش مهمی از آرمانهای اقتصادی انقلاب شکل گرفت تا با مهار قیمت ها نگذارد که دهک های پایین درآمدی آسیب ببینند و تولید کنندگان نیز تحت تاثیر باندهای قدرتمند واردات متضرر نگردند. آنها هرگز فکر نمی کردند که در چهلمین تولد این انقلاب و در آستانه گام دوم انقلاب، وضعیت بده بستان های سیاسی پنهان، آرمان های آنها را به ورطه ای بکشاند که یک منشی با این سابقه مشخص بر روی کرسی مدیریت این سازمان تکیه زند.

وضعیت دولت تدبیر و امید از منظر مدیریتی از مرحله مشکل عبور کرده و وارد فاز بحران شده است. از هم گسیختگی محض باعث شده که به سبک تیول داران دوره قاجار پست های مدیریتی در معاملات پنهان معامله شود و منشی ها و نوچگان سیاسی به نیابت از ارباب قدرت بر آنها تکیه زنند.

منبع: روزنو
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


مااباخته آذويكو
مثلث آذويكو-صمت-حمايت چند هزار زندگي رو نابود كرد عمرمون تموم ميشه و دوباره نميتونيم سرمايمون رو جمع كنيم همين دنيا جوابشو ميبينيد
آدم شناس
این نظری که در پاسخ به نظر قبلی داده شده-برای خود عباس تابش هست
رضا
حالا تو چرا اینقدر ناراحتی. احتمالا از باندهای ثروت هستی که اینقدر داری میسوزی چون شناختی که از دکتر دارم صرفا با باندهای ثروت و قدرت مبارزه و ادم دست پاکی میباشد و رزومه درخشانی هم دارد. نمیدانم شما چرا میگید منشی تو عمرش این بنده خدا تو رزومه اش منشی نشده همش رزمه های در کلان مدیریتی بوده است. به امید انکه انقدر بزرگ بشی که نیازی به حسادت نداشته باشید.
امولا
سیکتیر بابا
چرا که نه
ایه پارس ابادی سان یاشا😄
نورالدین جعفرزاده بیگدیلو
یاشاسین حاج عباس تابش بیگدیلو
وقتی امثال این ت.... میشوند رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده که سرار فساد و نخالگی در وجودش لبریز است و با اردنگی از بوشهر بیرون شده وضع میشود این چیزی که الان میبینید در بازار اقلام ضروری
کارمند وزارت صمت
شما که کمترین تحقیق در مورد سازمان حمایت نداشتی مگه مجبوری متن پوپولیستی به چنین مزخرفی رو بنویسی 1- تاسیس سازمان حمایت سال 54 با مصوبه مجلس سنا بوده نه پس از انقلاب!!!! 2- تابش سال 90 رئیس سازمان بوشهر شد در سال 90 حلقه رحمانی کجا بود!!! 3 – دهه 80 دوره فوق لیسانس و در دهه 90 دوره دکترای در رشته اقتصاد تحصیل کرده و مناصب شغلی رو با مدرک تحصیلی دیپلم از مسئول دفتر(به قول نویسنده منشی) وبا مدرک لیسانس مشاغل کارشناسی و با مدارک بعدی مشاغل مدیریتی رو طی کرده 4- در بوشهر تابش خواست جلوی زدو بند کارکنان صمت استان رو بگیره این کارکنان دیدن که تابش خاری در چشمشونه و مرتب به خاطر فساد سازمانی شون بهشون گیر میده و از طرفی هم نتونستن نقطه ضعفی ازش بگیرن با تبانی سازمانی بحث مسخره هتاکی و بددهنی رو با همکاری قاضی های فاسد استان مطرح کردند و لذا نویسنده هم که جزئیات شکایت کارمند بوشهر رو نوشته احتملا در حلقه همین باند فساد هست که تابش ازشون زهر چشم گرفته 5- تابش در سازمان حمایت که وارد شد تمام مدیرانی که مستنداً مشکلاتی داشتند رو کنار گذاشت 4- تابش به خاطر اصرار به کم کردم قیمت ماسک در دوران کرونا بعد از بحث و جدل در جلسه با تولیدکنندگان برای دفاع از حقوق مصرف کننده دچار حمله قلبی شد و مدارکش در بیمارستان دی تهران موجود هست .6- سیاستمداران ضعف مدیریت اقتصادی کشورو مشکلات اقتصادی مردم رو به گردن سازمان حمایت می ندازن و به همین دلیل هست که این سازمان رو منحل نمی کنن تا سیبل بشه و هر مشکلی رو ربط بدن به این سازمان درحالیکه براساس اساسنامه وظایف سازمان چیز دیگری است.
یکی از بی سواد ترین ،باندباز ترین ،عقده ای ترین مدیران بی لیاقت که ثمری جز گرانی مرغ وگوشت ولبنیات وتخم مرغ وخودرو در دوره ش دزدی های فراوانی شد وگفت کارمندام بودن !! برای ملت جز گرانی هیچ نداشته ویک مشت مدیر مثل خودش را منصوب کرد .مدرک دکتراش هم کشک بیش نیست کو مدرکش نشون بده کی کلاس رفته ؟؟؟جز بی لیاقتی وبی تربیتی دروجودش هیچ نیست .بدبخت ملت که گیر این خونخواران بی وجدان افتادند
علیپور
مدیر لایق دکتر تابش خار چشم بوشهری های عزیز و بدخواهان
علي الهامي
باسلام ميخواستم به اين أقا وياخانم نميدانم حالا بگوييم نويسنده مقاله منشي كه رييس شد راميگويم ازشماميپرسم ايادردهات شما يك نفربامدرك دكتري اقتصادمنشي شركت ميشه ياواضح بگويم الان دكتري سراغ داريدكه منشي شركتي باشد.بنظرم هركاري باوجدان باشدبهتراست ازهزاران ياوه گويي.خداروشكرالان رسانه سالم زيادهستن.جهت اطلاع ياداوري وگوشزداظهارنظرنمودم
هادی سمندر ب...
یک کلام ...
شماهاییکه با انگیزه خاص وارد بحث و جدال در مورد دکتر میشوید...
شماها چطور میرسانید که به مشکلات و دغدغه های خانوادگی خود برسید.

مرد نکو نام نمیرد هرگز...
سیناسیفی
سلام
نفتی جون معلومه دستتونو از خوردن خوردنا قطع کرده
دکترتابش ازپاکدست ترین مدیران کشوره
قضیه بوشهرم ایشون نخواستن باج بدن وگرنه مث خیلی ازمدیران بی کفایت با کیسه (اقتصادی_سیاسی)شل کردن میتونست موندگاربشه درمیزش
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی