۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۳
کد مطلب : ۱۲۰۷۱۳
به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا؛

‌پذیرش مسافر در زائرسرای صنعت نفت ممنوع شد

معاون منابع انسانی و پشتیبانی صندوق های بازنشستگی صنعت نفت گفت: در چارچوب اقدامات پیشگیرانه مربوط به بیماری کرونا، پذیرش مسافر برای زائرسرای نفت در مشهد مقدس تا اطلاع بعدی انجام نخواهد شد.
‌پذیرش مسافر در  زائرسرای صنعت نفت ممنوع شد
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،   حسین نصرت زاده معاون منابع انسانی و پشتیباتی صندوق های بازنشستگی صنعت نفت در دومین نشست کارگروه پیشگیری از کرونا که دیروز (یکشنبه ۱۱ اسفندماه) در محل صندوق ها تشکیل شد، افزود: طبق تصمیم های پیشین کارگروه، در روزهای گذشته پذیرش های قبلی زائرسرا ساماندهی شد و پذیرش های جدید تا اطلاع بعدی متوقف است.

وی با بیان اینکه کارکنان صندوق ها به شکل چهره به چهره با مراجعه کننده مواجه هستند، افزود: تدابیر ایمنی در حوزه منابع انسانی صندوق ها از هفته های گذشته با هدف حفظ سلامت کارکنان و مراجعه کنندگان انجام شد و در گام نخست با پیش بینی معاونت درمان، اقدامات آموزشی برای کارکنان ستادی و خدماتی شکل گرفت. از این رو، برای افزایش سطح اقدام پیشگیری، پذیرش هرگونه مسافر و فعالی پذیرش مسافر برای زائرسرای صنعت نفت تا اطلاع بعدی انجام نخواھد شد .

  معاون منابع انسانی و پشتیبانی با بیان اینکه اطلاعیه و توصیه های وزارت بهداشت و درمان می بایست به شکل کامل و دقیق اجرا شود، گفت: پس از عادی شدن وضعیت بیماری کرونا، کارگروه صندوق ها در خصوص پذیرش دوباره مسافر برای زائرسرا تصمیم خواهد گرفت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی