۲
۲
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۱۲۲۴۱۸
مدیر منابع انسانی هلدینگ خلیج فارس اعلام کرد:

شرایط استخدام بزرگ پتروشیمی‌ها در عسلویه

ابوالفضل عزیزی با بیان اینکه مقدمات برگزاری آزمون استخدامی متمرکز و یکپارچه استخدامی در صنایع پتروشیمی عسلویه آماده شده است، گفت: بر این اساس، به‌زودی فراخوان ثبت نام آزمون استخدامی در دو طرح پتروشیمی هنگام و آپادانا اعلام می‌شود.
شرایط استخدام بزرگ پتروشیمی‌ها در عسلویه
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، مدیر منابع انسانی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اعلام اینکه در این آزمون استخدامی به دنبال جذب بیش از ۲۰۰ فارغ التحصیل دانشگاهی در رشته‌ها و گرایش‌های مختلف هستیم، تصریح کرد: در این آزمون استخدامی تبعیضی بین زن و مرد وجود ندارد و در تمامی مشاغلی که امکان اشتغال زنان فراهم باشد، جذب انجام می‌شود.
این مقام مسئول همچنین در خصوص احتمال ثبت نام فارغ‌التحصیلان رشته‌‌های مهندسی نفت هم توضیح داد: در آزمون استخدامی پتروشیمی لردگان برای مشاغل نوبت‌کاری حضور مهندسان نفت آزاد بود و در آزمون استخدامی پتروشیمی هنگام و آپادانا هم تلاش می‌کنیم که امکان ثبت نام و مشارکت مهندسان نفت فراهم باشد.
وی از اکثر گرایش‌های رشته شیمی، مهندسی شیمی، مکانیک، عمران، صنایع، ایمنی و محیط زیست، برق، ابزاردقیق و … امکان ثبت نام در آزمون استخدامی صنایع پتروشیمی عسلویه را دارند، تاکید کرد: در کنار عسلویه، بحث برگزاری آزمون استخدامی پتروشیمی بندرامام «ماهشهر» هم در دستورکار هلدینگ خلیج فارس قرار دارد که خبرهای نهایی در آینده اعلام می‌شود.
عزیزی همچنین از برنامه ریزی برای اخذ مجوز بهداشتی برای برگزاری آزمون استخدامی پتروشیمی لردگان خبر داد و افزود: با توجه به آغاز راه اندازی این طرح پتروشیمی باید هرچه سریع تر نسبت به برگزاری آزمون و جذب نیروی نوبت کار تحصیل کرده برای این طرح پتروشیمی اقدام کنیم.
مدیر منابع انسانی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس همچنین از برگزاری آزمون جدید استخدامی در سایر طرح‌های دست ساخت و تکمیل هلدینگ خلیج فارس در نیمه دوم امسال خبر داد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


نخبه دانشگاه صنعتی شریف
کاش کمی هم به فکر تحصیل کرده های غیر بومی باشید
شهاب خالدب
اقای مهندس عزیری اگر میخواهید مثل آزمون پتروشیمی لردگان با این حال که نمره کتبی ازمون از نفرات اخر قبولی بالاتر بوده و با این حال که ۶ سال پتروشیمی لردگان سابقه داریم با زد و بند مدیر عامل پتروشیمی لردگان جناب دکتر محمودی با این حال که قول مساعدت دادند در مصاحبه نیروهای با تجربه رو رد کنین و نفرات باند بازی خودتون رو بگیرین امیدوارم هبچوقت ازمون برگزار نکنین از سن ۲۵ سالگی تا الان که سنم ۳۲ سالش شده در پتروشیمی لردگان مشغولم به امید همچنین روزی زندگی و اینده شغلی ما رو گرفتین بیرونمون کردین کسانی رو جایگزین کردین که حتی سابقه یک سال هم در صنعت نداره با این حال که شرایط ازمون و مصاحبه برای ما مساعد بود امیدوارم فردای قیامت اگر قبول دارین شرمنده همچنین حرفایی نباشین
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی
دولت و مجلس غافل از احوال مردم
 عبدالرسول جوادی بالاجاده / فعال رسانه ای