۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
کد مطلب : ۱۲۲۵۷۳

آغاز به کار یک پروژه پژوهشی در ملی حفاری

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی گفت: پروژه پژوهشی مدیریت دانش در این شرکت آغاز به کار کرد.
آغاز به کار یک پروژه پژوهشی در ملی حفاری
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، مهران مکوندی معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی گفت: شرکت ملی حفاری ایران به عنوان یک شرکت تکنولوژی محور با بیش از ۴ دهه فعالیت و تنوع حوزه‌های عملیاتی، از دانش فنی و تخصصی بسیار ارزشمندی برخوردار است.
او با اشاره به اینکه فعالیت‌های این شرکت از حفر چاه‌های نفت و گاز تا خدمات فنی و مهندسی و نیز مدیریت و اجرای پروژه‌های بزرگ این صنعت را در بر می‌گیرد، افزود: با گذشت زمان و بازنشستگی همکاران، تدوین این داشته‌های گرانسنگ ارزش بالایی خواهد داشت.
مکوندی در ادامه اظهار داشت: بی شک این شرکت برای مستند سازی این دانش، هزینه‌های هنگفتی اعم از مالی و زمانی پرداخت نموده و در صورتی که در قالب مدیریت دانش، فرد مناسب در زمان مناسب به دانش مناسب دسترسی داشته باشد، شرکت می‌تواند از عواید آن بهره‌مند شود و از تکرار هزینه‌ها نیز جلوگیری به عمل آید.
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی بیان کرد: موضوع مدیریت دانش یکی از دغدغه‌های مهم سازمان‌ها بوده که در سال‌های اخیر مورد توجه واقع شده و در ویرایش جدید مدیریت کیفیت نیز جزء الزامات سازمان قرار گرفته است.
او ادامه داد: این شرکت نیز از سال ۱۳۹۱ در ارزیابی‌های سازمان‌های دانشی برتر (MAKE) که در ایران به نمایندگی دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌گردد حضور یافته و رتبه‌های قابل توجهی را کسب نموده است و به منظور نهادینه سازی این امر در شرکت ملی حفاری ایران، با تصویب شورای عالی پژوهش، پروژه پژوهشی تعریف و پس از فراخوان و داوری، دانشگاه شهید بهشتی به عنوان مجری طرح تعیین و نسبت به عقد قرارداد با این دانشگاه اقدام شد.
به گفته مهران مکوندی، این قرارداد بهمن ماه گذشته نهایی و با پیگیری مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت و همکاری مجری پروژه، جلسه آغازین آن اوایل ماه جاری برگزار شد.
او تصریح کرد: این جلسه با توجه به شیوع ویروس کرونا، به صورت مجازی آنلاین، با حضور نمایندگان مدیریت‌های پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت، منابع انسانی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، اداره مهندسی ساختار و بهره وری و تیم مجری پروژه تشکیل و مقرر گردید با ایجاد زیرساخت‌های لازم توسط مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، نرم افزار مدیریت دانش جهت مستندسازی و به اشتراک گذاری تجارب سازمان، در شرکت کاربردی و مورد استفاده همکاران قرار گیرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی