۰
۲
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۱۲۴۱۵۵

بیانیه پیمانکار در پی حادثه خودکشی کارگر نفتی

موسسه نظم آفرینان در پی حادثه خودکشی یک کارگر نفتی بیانیه ای صادر کرد.
بیانیه پیمانکار در پی حادثه خودکشی کارگر نفتی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   در این بیانیه آمده است:

و بشّر الصّابرین الّذین اذا اصابتهم مصیبة قالوا انّا للَّه و انّا الیه راجعون
موسسه نظم آفرینان ایمان همراه با خانواده محترم، همکار از دست رفته عمران روشنی مقدم عزادار است. خبر در گذشت همکار عزیزمان قلب ما را مالامال از اندوه کرده است.
 از سویی  این موسسه در پی انتشار اخباری که جانب انصاف در نقل و انتقال آن رعایت نشده است به ناچار در این لحظات حزن انگیز جهت تنویر افکار عمومی و ارائه گواه و مدرک جهت قضاوت صحیح ناچار به ادای پاره ای توضیحات است، هر چند که ترجیح بر این بود که توضیحات در این خصوص پس از برگزاری مراسم سوگواری دوشادوش خانواده محترم روشنی مقدم ارائه گردد.
 لازم به توضیح است که حقوق و مزایای ماه اسفند و عیدی و سنوات مرحوم عمران روشنی مقدم به طور کامل و بر اساس قانون کار و قرارداد منعقده پرداخت شده است که مدارک روزهای حضور ایشان در محل کار و اسناد پرداختی در پیوست یک ارائه شده است.
در تاریخ 29/12/1398 قرارداد ایشان به دلیل یک مشکل شخصی تمدید نگردیده و بازگشت به محل کار منوط به حل مشکل یاد شده گردیده است که بر اساس مدارک موجود که در صورت نیاز قابل ارائه است متعاقب ان مرحوم به مدت 21 روز در موسسه شفا تحت مداوا قرار گرفته و پس از طی این دوران با مساعدت موسسه نظم آفرینان به محل کار خود بازگشته است.
لازم به ذکر است که موعد پرداخت حقوق اردیبهشت، بر اساس روال در پانزدهم ماه بعد یعنی نیمه خرداد بوده است که تا به امروز با 6 روز تاخیر و دیر کرد مواجه شده است؛ حال قضاوت با افکار عمومی و وجدانهای بیدار است که آیا 6 روز دیر کرد می تواند انگیزه ای برای ارتکاب به خودکشی آن هم در محل کار باشد؟
قطعاً علل و عوامل و انگیزه وقوع این حادثه تلخ را باید در جای دیگری به جز محیط کار جست و ضروری است بار دیگر متذکر شویم که عللو عوامل وقوع این حادثه تلخ ارتباطی به محیط کار و مسائل کاری ندارد.
 همچنین موسسه نظم آفرینان ایمان کلیه مدارک و مستندات موجود و مورد درخواست مقامات قضایی را تحویل مسئولین ذی ربط داده است.
 این موسسه خود را موظف به ادای تمامی حق و حقوق قانونی در قبال همکار مرحوم و خانواده محترم ایشان دانسته و از انجام هیچ وظیفه ای فروگذار نخواهد کرد.
در پایان بار دیگر از ایزد منان طلب صبر برای بازماندگان همکار مرحوممان خواستاریم.


 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ناشناس
شما بگو اصلا یک روز حقوق کارگر چه قدره که شش روز هم دیر بشه به روز دهم ماه برسه تمومه.حالابیست روز چگونه گذران می کنه ،خدا داند از اون ور هم شش روز هم دیر بدید ...وای بر شما
ناشناس
بنابراین از ۲۹ اسفند ( آخرین حقوقی که گرفته) تا ۲۱ خرداد یعنی دو ماه و ۲۱ روز حقوق نگرفته بوده. آخی. پناه می بریم به خدا از ظلم.
پیامبر اکرم (ص) فرمودند تا عرق کارگر خشک نشده دستمزد او را بپردازید. 😔😔😔
ناکارآمدی یا سایه دکل گمشده
محمد صفوی/ مدیر روابط عمومی سابق تاسیسات دریایی ایران
روابط عمومی قلب تپنده سازمان است
عبدالمجيدكمالى /رئيس روابط عمومى شركت مخازن سبزپتروشيمى عسلويه