۰
۶
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۱۲۴۴۲۱

همه چیز در مورد کارت های ورزشی نفت

امور ورزش و گردشگری صندوق های بازنشستگی صنعت نفت به ۲۰ پرسش پرتکرار و ارسالی به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۹۰۷ پاسخ داد.
همه چیز در مورد کارت های ورزشی نفت
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   پاسخ به این پرسش ها به شرح زیر است:

۱- موجودی ورزش در کارتها مشخص نیست نه دارنده کارت میداند و نه بانک جوابگو است هر چه باشگاه گفت بایستی قبول کنی؟
پاسخ: بانک در مورد موجودی نقدی پاسخگو می باشد و در مورد موجودی اعتباری به دو صورت می توان عمل کرد: ۱- با گرفتن موجودی و دریافت رسید از دستگاه پوز مجموعه های ورزشی ۲- با مراجعه به سایت آوند و ورود شماره موبایل و دریافت کد تایید و رمز یکبار عبور.

۲- طریقه گرفتن موجودی از جیب خرید اقلام ورزشی بانک پاسارگاد چیست؟ 
پاسخ: جیب خرید اقلام ورزشی وجود ندارد، اگر منظور اعتبار شارژ شده برای خرید اقلام ورزشی می باشد، پاسخ مشابه به سوال شماره یک می باشد. این پول در جیب نقدی واریز شده است. 

۴- با سلام .... با شماره پرسنلی ... بازنشسته هستم که از دی ماه سال ۹۸. کمک معیشتی من تا همین ماه قطع شده است (مبلغ یک میلیون و هفتصد هزار تومان) طلبکار هستم. از اسفند ماه ۹۸ تا همین چند روز پیش چندین مرتبه حضوراً به صندوق بازنشستگی شخصاً مراجعه کردم ولی هنوز پرداخت نشده است؟
پاسخ: نامبرده کارت خود را مفقود کرده و تقاضای کارت المثنی داده که صادر گردیده است و طبق روال امور مالی کلیه پرداختی معوق با پرداختی بعدی واریز می گردد. ضمناً نامبرده چندین بار تماس گرفته و این موارد برایشان توضیح داده شده است.

 ۵- سلام. لطفآ پول ورزش را به حساب حقوقم واریز بفرمایید تا بهتر استفاده بشه متشکرم التماس دعا.
پاسخ: جیب ورزشی به صورت اعتبار می باشد و فقط کسانی که از اماکن ورزشی استفاده می نمایند به صورت مستقیم می توانند موجودی خود را اعتباری مصرف نمایند.

۶- با سلام در رابطه هزینه خرید لباس ورزشی هر فروشگاهی مراجعه کردم برای خرید اعلام میکردن موجودی صفر هست. 
پاسخ: پرداخت خرید البسه ورزشی به صورت نقدی و در جیب نقدی پرداخت گردیده که مطمئنا فرد جهت سایر اقلام هزینه نموده اند.

۷- باسلام چرا پول ورزش را به حسابمان نمی ریزید در حال حاضر که ورزشگاه ها تعطیل است ما هم پول خرج نکردیم پس پول بحساب کیست. محمدرضامحمدی ... شماره بازنشستگی لطفا پول مارا آزاد کنید. 
پاسخ: همان طور که قبلا توضیح داده شده است اعتبار کارت ورزش مبلغ نقدی و یا انباشته نیست بلکه اعتبار است و به هر میزان فعالیت ورزشی صورت گیرد به همان میزان هزینه اش از سوی صندوق پرداخت می شود. 

۸- کارت پاسارگاد را گم کردم و تقاضا مجدد دادم ولی بعد از ده روز هنوز خبری نیست و هیچ کسی هم پاسخگو نیست. 
پاسخ: طبق توافقات صندوق و جهت نگهداری بهتر از کارت و بررسی استفاده صحیح از این کارت بعد از درخواست کارت المثنی، بانک لیست را به این امور ارسال و بعد از بررسی امور فرهنگی ورزشی و گردشگری از نحوه صحیح استفاده، لیست به معاونت مالی ارسال و پس از تایید از طریق این امور به بانک ارسال می گردد. لازم به ذکر می باشد کلیه افراد می بایست در نگهداری کارت خود کوشا باشند.

۹- با سلام. ضمن تشکر از زحمات شما لطفاَ تفاوت کارت معیشت و کارت ورزش را توضیح فرمائید. بنده کارتی بنام ورزش ندارم آیا باید برای اخذ آن باید به کانون مراجعه کنم. متشکرم
پاسخ: کارت معیشت و کارت ورزش یک کارت می باشد که ۱۶ جیب جداگانه برای آن درنظر گرفته شده و برای فعالیت های ورزشی از جیب اعتباری و برای معیشت از جیب نقدی استفاده می گردد.

۱۰- سلام کارت چند منظوره پاسارگاد که مشکل پیدا کرده حدود یک ماه به یکی از شعب بانک پاسارگاد تحویل داده ام ولی هنوز صادر نشده و بانک میگوید از طرف صندوق بازنشستگی نفت باید پیگیری شود لطفا راهنمایی فرمائید
پاسخ: طبق توافقات صندوق و جهت نگهداری بهتر از کارت و بررسی استفاده صحیح از این کارت بعد از درخواست کارت المثنی، بانک لیست را به این امور ارسال و بعد از بررسی امور فرهنگی ورزشی و گردشگری از نحوه صحیح استفاده، لیست به معاونت محترم مالی ارسال و پس از تایید از طریق این امور به بانک ارسال می گردد. لازم به ذکر می باشد کلیه افراد می بایست در نگهداری کارت خود کوشا باشند.
 
 
۱۱- سلام علیکم : اینجانب .... کارمند بازنشسته صنعت نفت مایلم که هزینه ورزش؛ فقط به شماره حساب حقوقم واریز گردد و یا امکان خرج کردن آن به دلخواه آزاد باشد. با تشکر
پاسخ: کارت ورزش اعتبار است و مبلغی در آن واریز نمی شود. 

۱۲- سلام. بازنشسته صنعت نفت از مشهد: بعلت خطر بیماری کرونا برای همکاران؛ و احتمال ابتلا به این ویروس کشنده! جیب ورزش کارت رفاهی پاسارگاد قابل استفاده نیست. با عنایت به اینکه اکثر بازنشستگان؛ کمک اقتصادی به فرزندان خویش دارند؛ لطفاً ترتیبی اتخاذ گردد؛ که هزینه های ورزشی به جیب نقدی کارت پاسارگاد منتقل شده؛ تا کمکی به وضعیت معیشتی همکاران شود.
پاسخ: درحال حاضر کمک معیشت از طرف صندوق در موارد مشخص واریز می گردد. همچنین کمک هزینه خرید لوازم ورزشی نیز واریز گردیده است. همانطور که از نام جیب ورزش معلوم می باشد این اعتبار صرفاً برای ورزش و کمک به سلامتی بازنشستگان می باشد که تمایل به فعالیت های ورزشی دارند لذا امکان تبدیل به معیشت وجود ندارد.

۱۳- باسلام وخسته نباشید سوالم این هست واریزی که برا ورزش انجام شده هنوز تو کارت ما مونده چطوری ازاد کنیم چون الان نمیتونیم ورزش بریم ممنون میشم
پاسخ: در موارد بالا پاسخ داده شد. جیب ورزش اعتباری است و مبلغی در آن نیست. 

۱۴- باسلام، در صورت سوختن کارت پاسارگاد جهت دریافت کارت جدید باید به کجا مراجعه نماییم؟ (آتش انداز - تهران)
پاسخ: در صورت مفقود شدن کارت به هریک از شعب بانک پاسارگاد مراجعه و تقاضای المثنی دهید. روند دریافت کارت بین ۲۰ تا ۳۰ روز طول خواهد کشید.

۱۵- سلام ما سال نود شش بازنشسته شدیم ولی اواخر سال نود و هشت به ما کارت پاسارگاد و دادند سوال من اینه ایا بک پی به ما تعلق میگیره؟ 
پاسخ: زمان صدور و فعال سازی کلیه کارت های بانک پاسارگاد از اواسط سال ۱۳۹۷ بوده و موجودی از همان زمان قابل محاسبه می باشد.

۱۶- باسلام و خسته نباشید چنانچه میسر است مبلغی از هزینه ورزش را جهت خرید کتاب بصورت نقدی در کارت پاساردگاد همچون کمک معیشت شارژ نمایید با تشکر
پاسخ: این مبلغ مختص فعالیت های ورزشی می باشد.

۱۷- سلام در خصوص شرایط استفاده از زائر سرای مشهد و باشگاه محمود آباد راهنمایی کنید ؟
پاسخ: پس از گذشت ۳ سال از استفاده، هر فرد می تواند با مراجعه به دفاتر نمایندگی درخواست نموده و در نوبت قرار گیرد.

۱۸- سلام علیکم درمورد کارت پاسارگاد نظر میخواستم بدم چرا باید پولای ورزش مخفی باشه وموجودی دیده نشه و از طرفی چرا اجازه برداشت و نقل نداریم شاید بخوایم جای دیگر ذخیره کنم تواین اوضاع کرونا خواهشا
پاسخ: مشابه به پاسخ سوال اول.

۱۹- باسلام بازنشسته شماره ......۴۷ نفت هستم باتوجه باینکه کارت پاسارگاد کارت خرید می باشد چرا امکان خرید اینترنتی ندارد و رمز دوم آن فعال نیست
پاسخ: در صورت مراجعه به بانک این امکان وجود دارد که برای کارت رمز اینترنتی دریافت گردد.

۲۰-هیات مدیره محترم صندوق های باز نشستگی صنعت نفت با توجه به وضعیت پیش امده کرونا و این که بسیاری از باز نشستگان از سهمیه جیب‌ ورزش کارت بانک پاسارگاد نفت بطور کامل یا اصلا استفاده ننمو ده اند لذا خواهشمند است سهمیه ورزش را کلا به جیب نقدی ان‌ انتقال دهند تا هر باز نشسته ای به اختیار و به فرا خور توانایی خود به اختیار از ا ن استفاده نماید و در بهره مندی از ان کاملا ازاد باشد. با تشکر : سید فضل‌ ا لله
پاسخ: همان طور که اعلام شده است کارت ورزش، اعتبار است. در صورت استفاده در اماکن ورزشی و صرفاً ورزشی از حساب صندوق کسر و مستقیما به حساب مجموعه واریز می گردد و کارت فقط اعتبار می باشد.

    
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


سلام وعرض ادب
کارت اعتباری پاسارگاد چه برای صدور وچه برای استفاده بجای ایجاد رفاه برای بازنشستگان دردسر زیادی ایجاد میکنه .... لطفا کاربرد این اعتبار را آسانتر کنید ... برای صدور حدود 2ماه طول میکشه .. امکان استفاده در شهرها وروستا های دور افتاده نداره
نکیسا رحیم خانی
با سلام من بازمانده هستم همچون بقیه بازماندگان برای من هم کارت رفاهی در نظر گرفته شد و تا چند ماه هم پول ورزش و هم معیشت را دریافت میکردم ولی الان از سال جدید 99 تا الان هیچ دریافتی مبنی بر کمک معیشت و پول ورزش نداشتم و هیچ مبلغی در کارتم واریز نشده مراجعه کردم به صندوق بازنشستگی میگن چون بازمانده ی مادر هستی خدمات رفاهیتو قطع کردن چرا؟ مگر تفاوتی بین کارمند مرد و زن هست به جای اینکه یه سری امتیازات برای خانمهایی که کار میکنن و سرپرست خانواده هستند و همینطور فرزندانشون در نظر گرفته بشه تازه اونی هم که حقشون هست رو ازشون میگیرین و قطع میکنید چون زن بوده ولی همچون مرد کار کرده و خیلی بیشتر زحمت کشیده و یتیم بزرگ کرده، من از هیات محترم خواهشمندم این قانون که واقعا ظلم در حق متوفی زن و فرزندانش که بازماندگانش محسوب میشوند هست رو تغییر بدن و تجدید نظر کنن و لطفا کارت رفاهی پاسارگاد و معیشت من بازمانده رو که تنها و مستاجر هستم و بهش خیلی نیاز دارم را برقرار کنید ممنون میشم، با تشکرشماره تماسم 09059410818 هست ممنون میشم پاسخمو برام پیامک کنید سپاسگذارم.
حسین پرویش
با سلام وخسته نباشید کمک معیشتی در پاسارگاد هرچند ماه یک بار واریز میشود با تشکر از شما
سلام با تشکر کی پول ورزشی واریز میشه ممنون هستیم
حیدر هادیان
سلام مگر کارت ورزش و معیشت بازنشستگان هنوز کاربرد دارد چون دو سال است بلاتکلیف مانده امروز در سایت دیدم که گویا فعال است لطفاً راهنمایی فرمایید تشکر
مرتضی ذکائی آشتیانی
لط
فا بفرمائید چگونه میتوان کارت استخر نام نویسی کرد وکارت دریافت کرد