۳
۳
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۱۲۴۵۴۴

کارکنان پتروشیمی رازی دست به اعتراض زدند

پس از تهدید اسماعیل بردیده مدیرکارخانه پتروشیمی رازی به اخراج و عدم پاسخگویی به اعتراض کارکنان واحد بهره برداری، نیروهای این واحد به نشانه اعتراض نسبت به رفتار این مدیر، دست به اعتصاب غذا زدند.
پتروشیمی رازی
پتروشیمی رازی
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    تهدید به اخراج که مستندا در فضای مجازی انجام شده، نگرانی و فشار بر کارکنان را چندبرابر کرده و حال آنان بر رسیدن به حق خود مصرانه پافشاری می کنند.

یکی از کارکنان این پتروشیمی که نمیخواست نامش فاش شود،بیان کرد: توهین و تهدید، همیشه از سوی مسئولین در پاسخ به هر گونه اعتراض انجام می شود. نیروهایی که به دنبال بیان حق می باشند با تهدید به اخراج روبرو می شوند.اعتصاب کنونی به دلیل همین تهدیدهای مستقیم و علنی صورت گرفته است.

تغییر شیفت کاری از ۱۲ به ۸ ساعت باعث افزایش حضور کارکنان در پتروشیمی در شرایط کرونا می شود، کارکنان برای حفظ سلامت خود و خانواده هایشان نسبت به این تغییر اعتراض نموده اند.

عدم تحقق وعده مسئولین نسبت به پاداش نوبت کارها به دلیل حضور بی وقفه در شرایط بیماری کرونا، دیگر ناراحتی کارکنان از مسئولین این پتروشیمی بوده است.

بیان اعتراض، التهاب اعتصاب و تهدید با استناد در فضای مجازی، چالشی جدی پیش روی مسئولین ارشد این پتروشیمی قرار داده است.


منبع: ایپنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


وقتی مدیرعامل و رییس کارخانه سالهاست که از زمان بازنشستگی شان گذشته (بر خلاف قانون) و همچنان بدون هیچگونه مشکلی حقوق دوم مدیریتی از کشور ترکیه نوش جان میکنند(بدليل واگذاری پتروشیمی رازی به کشور ترکیه در سال 86) دیگر احترام و عزت در برخورد با کارکنان زحمتکش با دلارهای مدیریتی ترکیه جا عوض میکند و هیچ خدایی را هم بنده نیستند آقایان مدیر
بازی با جان پرسنل خوش خدمتی تلقی نمی شود با توجه به شرایط خاص منطقه ماه شهر و آلوده بودن محیط کار کارکنان با استرس و تشویش مواجه اند مسئولین بالا دستی این مدیر ناآگاه را توجیه کنند مگر می شود در یک منطقه یک و دو هوا زندگی کرد
مسلم
فردا. باز هم اعتراضات کارگری در پتروشیمی رازی صورت خواهد گرفت