۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۱۲۵۴۷۰

لزوم یکسان سازی دستمزد کارکنان وزارت نفت

رئیس کمیسیون انرژی مجلس درباره جزییات جلسه صبح امروز با وزیر نفت گفت:‌ قرار شد دانشگاه صنعت نفت با تجارب طولانی در این صنعت درباره جذب دانشجوی خارجی برای صدور خدمات فنی و مهندسی و صنعتی فعال شود.
فریدون عباسی
فریدون عباسی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   فریدون عباسی رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 24 تیر) پس از جلسه صبح امروز این کمیسیون که وزیر نفت در آن حضور داشت: اظهار داشت: مباحث زیادی در این جلسه مطرح شد که یکی از آن مباحث مربوط به حقوق پرسنل و نیروهای انسانی وزارت نفت و دستمزد آنها بود. ضمن اینکه بر یکسان سازی دستمزدهای کارکنان وزارت نفت در این کمیسیون تاکید شد.
وی افزود: قرار شد کمیته‌های کاری مشترکی بین کمیسیون انرژی مجلس و وزارت نفت شکل بگیرد و با اطلاعاتی که مردم به  نمایندگان مجلس می‌دهند و جمع‌بندی مباحث توسط نمایندگان مجلس کارهای مربوط به وزارت نفت در کمیسیون انرژی پیش خواهد رفت.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: دانشگاه صنعت نفت تجارب طولانی در این صنعت دارد که بایستی در زمینه جذب دانشجوی خارجی برای صدور خدمات فنی مهندسی و صنعتی فعالیتش را آغاز کند چرا که بایستی جمهوری اسلامی نقش لازم را برای صدور علم و دانش به جهان ایفا کند.
عباسی گفت‌: فضای مودت، دوستی و کارشناسی خوبی بین کمیسیون انرژی مجلس و وزارت نفت وجود دارد هر چه معتقد به استقلال قوا هستیم و این در حالی است که مجلس قانونگذار بوده و ریل گذار است.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد که بودجه سال 1400 که در سال جاری در مجلس مصوب می‌شود بتواند مشکلات کشور را حل و فصل کند.

منبع: فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی