۱
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۱۲۶۱۰۴

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل مبین انرژی

در مراسمی با قدردانی از تلاش‌های علیرضا شمیم، مهدی فرزانه به عنوان سرپرست جدید شرکت مبین انرژی خلیج فارس معارفه شد.
مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل مبین انرژی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    این مراسم با حضور مدیران ستادی هلدینگ خلیج فارس و مدیران شرکتهای پتروشیمی تابعه؛ در عسلویه برگزار شد.
در ابتدای این مراسم رحیمیان سرای مدیر امور مجامع هلدینگ خلیج فارس به بیان محاسن اخلاقی و دستاوردهای مدیریتی مهندس شمیم پرداخت و مراتب تقدیر مهندس ربیعی مدیرعامل هلدینگ را ابلاغ کرد.
در ادامه جواد گلی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ خلیج فارس، از سال‌ها خدمات مهندسی شمیم تقدیر کرده و عدم قدرشناسی و پاسداشت خدمات بزرگان صنعت پتروشیمی را مظلومیت مضاعف این عزیزان دانست .
مهندس حسنی رییس شورای راهبردی و مدیر عامل پتروشیمی پارس نیز در سخنانی از توجه ویژه مهندس شمیم به مسئولیت‌های اجتماعی سخن گفت و از تلاش‌های وی در عرصه‌های مختلف، به ویژه مقابله با ویروس کرونا و کمک به خانواده‌های محروم منطقه تشکر کرد.
شمیم در این مراسم با بیان اینکه در طول سال‌های خدمت بر دو اصل یادگیری و یاددهی کار کرده‌ام، مهندس فرزانه را به‌عنوان فردی توانمند و پرتلاش معرفی کرد و بر لزوم همکاری همه جانبه پرسنل و شرکت‌های منطقه با او تاکید کرد.
فرزانه به عنوان آخرین سخنران این مراسم، با تشکر از خدمات ارزنده مهندس شمیم بر ادامه عزم جدی در راستای خدمات دهی و پیشرفت سازمانی شرکت مبین انرژی تاکید کرد.
در پایان مراسم، لوح تقدیر مهندس ربیعی، تقدیم مهندس شمیم شد و همچنین حکم سرپرستی مهندس فرزانه نیز ابلاغ شد.
لازم به ذکر است مهندس فرزانه از سال ۱۳۷۱ با عنوان معاون مهندسی فرآیند در پتروشیمی رازی و پس از آن ؛ از سال ۱۳۸۶ تاکنون در پتروشیمی مبین در سمت های رییس واحد فرآیند؛رییس بهره برداری و رییس مجتمع مشغول به خدمت بوده است.





 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


احمد
سلام. مهندس ف..... بيشتر تئوري كار كرده اند و جسارت كار را ندارد. مدير عاملي...
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی