۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷
کد مطلب : ۱۲۸۳۳۰

آخرین اقدامات داخلی سازی در پتروشیمی شازند

مهندس ولدخانی به همراه جمعی از مدیران روز دوشنبه 7 مهر ماه با حضور در واحد مهندسی ساخت و خودکفایی از نزدیک در جریان آخرین اقدامات و نتایج به دست آمده این واحد در خصوص داخلی سازی قطعات و تجهیزات قرار گرفتند.
آخرین اقدامات داخلی سازی در پتروشیمی شازند
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   در ابتدای این بازدید مهندس قیطاسی ریاست واحد مهندسی ساخت و خودکفایی ضمن ارائه گزارش تصویری به تشریح نتایج دستاوردهای حاصل شده و اقدامات موثر در زمینه داخلی سازی قطعات و تجهیزات مورد نیاز واحدهای تولیدی مجتمع پرداخت و با تشکر از همت همه همکاران از حمایت های مهندس ولدخانی نیز تقدیر و تشکر نمود.
در ادامه مدیرعامل ضمن تقدیر از سرعت و مدیریت زمان در بخش ساخت و تولید قطعات داخلی گفت اینکه مهندسین توانمند ما در شرایط سخت تحریم های ظالمانه بین المللی اعتقاد و توان داخلی سازی قطعات را دارند باعث اعتماد، قوت قلب و آرامش خاطر مجموعه می شود.
مهندس ولدخانی افزود : فراهم نمودن قطعات مورد نیاز از خارج کشور هزینه ارزی بسیار زیادی به شرکت تحمیل می نماید و به دلیل شدت تحریم ها، امکان خرید و دریافت خارجی بسیار کم و زمان بر خواهد بود. به همین جهت تاکید می شود با تکیه بر دانش فنی و تخصص کارشناسان زبده داخلی باید از امکانات خوب و توان بالای موجود در کشور نهایت بهره مندی را داشته باشیم.  
وی در خاتمه تاکید کردند باید به توانمندی صنعتگران داخلی باور و توجه ویژه ای داشت تا روز به روز به تعداد قطعات تولید شده ساخت داخل اضافه شود و در جریان ساخت قطعات، حتما به کم مصرف و پرمصرف بودن آن ها نیز توجه شود تا قطعاتی که مورد مصرف کمتری دارد وقت زیادی روی آن گذاشته نشود و دقت بیشتری برای ساخت قطعات پرمصرف که ارز بری زیادی دارد، متمرکز گردد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی