۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۱۲۸۴۷۴

بهترین زمان برای دریافت واکسن آنفلوآنزا

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تزریق واکسن آنفلوآنزا در مراکز جامع سلامت و مراکز بهداشتی و درمانی استان آغاز شده است.
بهترین زمان برای دریافت واکسن آنفلوآنزا
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   دکتر محمود حسین پور با بیان اینکه اکنون مادران باردار پرخطر اولویت اول دریافت رایگان واکسن هستند، تصریح کرد: با مادران باردار پرخطر از طرف مراکز جامع سلامت تماس گرفته می‌شود تا برای دریافت واکسن مراجعه کنند.
معاون فنی مرکز بهداشت هرمزگان با اشاره به اینکه بهترین زمان برای دریافت واکسن آنفلوآنزا آبان ماه است، ادامه داد: مادران باردار کم خطر و کادر درمان در محیط‌های شغلی پرخطر در اولویت‌های بعدی تزریق واکسن هستند.
وی با اشاره به اینکه افراد با بیماری‌های زمینه‌ای و سالمندان با بیماری‌هایی مانند دیابت و فشار خون از دیگر گروه‌های هدف برای دریافت واکسن هستند، اظهار کرد: مراقبان سلامت از سوی سامانه سلامت گروه‌های هدف را برای دریافت واکسن شناسایی می‌کنند و در مراحل مختلف اعلام می‌شود.
حسین پور با بیان اینکه افرادی که هم پرونده سلامت ندارند در روزهای آینده برای تشکیل پرونده اطلاع رسانی می شود، خاطرنشان کرد: امسال واکسن آنفلوآنزا فقط در مراکز بهداشتی و مراکز جامع سلامت توزیع می‌شود و در داروخانه‌ها نیست.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی