۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۱۲۹۵۶۲

ترامپ: برخی سعی دارند حق ما را سلب کنند

ترامپ در واشنگتن گفت: ما خود را برای جشن آماده می‌کردیم، در خال پیروزی بودیم، ما آماده جشن و پایکوبی هستیم برای این موفقیت بزرگ.
ترامپ: برخی سعی دارند حق ما را سلب کنند
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    دونالد ترامپ در حالی که اعضای خانواده‌اش او را همراهی می‌کردند، گفت: کنفرانس امروز بی شک کنفرانس خبری‌ای است که دیرتر از هر زمانی برگزار کردم. تشکر می‌کنم از مردم آمریکا برای میلیون‌ها میلیون نفر که به من رای دادند و متاسفانه برخی سعی دارند حق ما را از ما سلب کنند و ما تحمل نمی‌کنیم. از بانوی اول متشکرم و از معاونم پنس.
وی افزود: شهروندان ما در شمار رکورد شکنی از جنبش خارق‌العاده ما حمایت کردند. ما با اختلاف زیاد در برخی ایالت‌ها پیروز شدیم. ۷۰۰ هزار رای بیشتر در تگزاس و ما ۲/۵ درصد بالاتر هستیم.  

 
وی افزود: ما داشتیم برای برگزاری جشن بزرگ آماده می‌شدیم، داشتیم می‌بردیم که ناگهان شمارش آرا متوقف شد. برای برگزاری جشن آماده می‌شویم.
ترامپ در ادامه گفت: در ایالاتی که انتظار نداشتیم مثل فلوریدا نه تنها بردیم بلکه با اختلاف بزرگ بردیم. در ایالت بزرگ اوهایو و تگزاس برنده شدیم. ما در تگزاس 700 هزار رأی بیشتر آوردیم. ما جورجیا را هم بردیم.
رئیس جمهور آمریکا افزود: کارولینای شمالی رو هم بردیم، 1.4 درصد جلو بودیم با 77 هزار رأی پنج درصد مانده آنها عقب افتادنشان را نمی‌توانند جبران کنند.
ترامپ مدعی شد: راستش را بخواهید ما انتخابات را بردیم. هدف ما هم اکنون تضمین خیر و صلاح ملت است. تقلب بزرگی در حال انجام شدن است. 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی