۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۱۲۹۵۹۷

تکمیل طرح انتقال نفت گوره به جاسک تا ۱۴۰۰

رئیس‌جمهوری گفت: طرح‌های احیای دریاچه ارومیه و انتقال نفت از گوره به جاسک تا پایان امسال و اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.
تکمیل طرح انتقال نفت گوره به جاسک تا ۱۴۰۰
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   حسن روحانی امروز (پنجشنبه، ۱۵ آبان‌ماه) در آیین بهره‌برداری از مرحله نخست طرح انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران و سه طرح مرتبط با آن این طرح را یکی از طرح‌های بسیار عظیم و بزرگ دانست و گفت: البته پروژه‌های بسیار مهم و تاریخی تا پایان سال و اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند که می‌توان به طرح بی‌نظیر احیای دریاچه ارومیه و طرح عظیم انتقال نفت از گوره به جاسک اشاره کرد.
وی تصریح کرد: این طرح‌های عظیم توسعه‌ای با وجود تحریم و فشار یک دولت تروریست در آمریکا و به کوری چشم آنها به بهره‌برداری می‌رسد و نشان می‌دهد این فشارها قادر نبوده مانع اجرای طرح عظیم توسعه‌ای در کشور شود.
رئیس جمهوری با اشاره به جنگ اقتصادی سه ساله آمریکا علیه ملت ایران، اظهار کرد: من نظیر فشاری که در این سه سال بر این دولت و مردم تحمیل شد در تاریخ ایران سراغ ندارم؛ همیشه فشار و تحریم بوده اما جنگ اقتصادی آن هم در شرایط کرونا و در شرایطی که مردم ما نیاز به دارو و امکانات بهداشتی داشتند، نبود.
روحانی افزود: در این دوره آقایی در کاخ سفید بود که بی‌رحمانه حتی در دوران کرونا تحریم‌ها و جنگ را تشدید کرد. اینها به هیچ اصول انسانی، حقوق بشر و قوانین و مقررات بین‌المللی پایبند نبودند اما در عین حال مطمئنم ملت ایران در نهایت پیروز خواهد بود.
وی تاکید کرد: نتیجه انتخابات آمریکا و اینکه چه کسی رئیس‌جمهور شود مهم نیست و هر کسی که می‌خواهد باشد، چرا که دولت بعدی‌شان بی ‌تردید در برابر ملت ایران تسلیم خواهد شد و راهی ندارند جز اینکه در برابر قانون، مقررات و فشار افکار عمومی و در برابر صبر و مقاومت این ملت بزرگ، تسلیم شود.
رئیس‌جمهوری گفت: افتتاح پروژه‌ها دلیلی روشن و واضح است که ملت ما در برابر این فشارها کمر خم نمی‌کند و بی‌تردید می‌توانیم در برابر دشمنان خود موفق باشیم و آنها را وادار کنیم روزی باز بیایند و قانون، مقررات و پیمان را اجرا و پیاده کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی