۲
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
کد مطلب : ۱۳۰۰۳۹

کشف ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از اجرای طرح کنترل مصرف‌کنندگان عمده سوخت و کشف یک میلیون و 700 هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در کشور خبر داد.
کشف ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   سردار "محمدرضا مقیمی" در تشریح جزئیات خبر کشف قاچاق سوخت، اظهار داشت: به منظور مقابله با قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی و اجرای برنامه های عملیاتی سالیانه، طرح کنترل مصرف کنندگان عمده سوخت (تانکرهای سوخت رسان، جایگاه های عرضه سوخت و شرکت های تولیدی، صنعتی و کشاورزی) با مشارکت فرماندهی انتظامی استان های سراسر کشور در هفته گذشته به اجرا در آمد.
وی افزود: در این طرح از 412 شرکت تولیدی، صنعتی و کشاورزی و همچنین سه هزار و 876 تانکر حامل سوخت بازدید که 35 شرکت متخلف در بخش تولیدی و کشاورزی به همراه 60 دستگاه تانکر متخلف شناسایی و مقدار یک میلیون 700 هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی کشف و 120 متهم دستگیر شد که نتیجه این طرح نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 52 درصدی کشفیات فرآورده های نفتی را نشان می دهد.
این مقام با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی فرآورده های مکشوفه را بیش از 93 میلیاردریال برآورد کردند، ادامه داد: پس از تشکیل پرونده، فرآورده های مذکور به شرکت ملی نفت و متهمان دستگیر شده تحویل مراجع قضائی شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از هموطنان خواست درصورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، موضوع را به فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی