۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۱۳۰۲۷۵

آغاز ثبت نام وام یک میلیون تومانی از امروز

ثبت نام دریافت وام بلاعوض یک میلیون تومانی معیشتی برای سرپرست خانوار از امروز آغاز شد و تا سه‌شنبه ۱۱ آذر ماه ادامه خواهد داشت.
آغاز ثبت نام وام یک میلیون تومانی از امروز
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   با تصویب ستاد ملی کرونا مقرر شده که در کنار حمایت از کسب‌وکارها، نزدیک به ۳۰ میلیون نفر یعنی حدود ۱۱ میلیون خانوار نیز از حمایت‌های معیشتی دولت برخوردار شوند. بر اساس این مصوبه، این ۱۱ میلیون خانوار مشمول پرداخت تسهیلات قرض­‌الحسنه یک میلیون تومانی با نرخ کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت اقساط ۳۰ ماهه از منابع یارانه معیشتی ماهانه خانوار می‌شوند.
بر این اساس، تمامی افرادی که در نوبت قبل، وام کرونای معیشتی دریافت کرده‌اند و درآمد ثابت ندارند، می‌توانند متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی باشند اما افراد دارای درآمد ثابت از جمله کارمندان دولت، شرکت‌های دولتی یا نهادها عمومی غیر دولتی، بازنشستگان، بیمه پرداز سازمان تامین اجتماعی یا سایر صندوق های بازنشستگی شامل این طرح نمی‌شوند.

روش درخواست
متقاضیان صرفا کد ملی خود را از تلفن همراه ثبت شده به نام سرپرست خانوار به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال کنند. (شهروندان عزیز تنها یک بار پیامک ارسال کنند.)
مرحله اول : پیامک سرپرست خانوارها از  امروز سه شنبه ۴ آذر تا سه شنبه ۱۱ آذر  به مدت یک هفته دریافت می‌شود.
مرحله دوم : پس از پایان مهلت ارسال پیامک توسط سرپرست خانوارها، یک هفته از ۱۲ آذر تا ۱۹ آذر، داده‌های اطلاعاتی پایش خواهد شد.
مرحله سوم : در هفته سوم از ۲۰ آذر الی ۲۷ آذر به پیامک های دریافتی مشمول با سرشماره v.refah پاسخ داده می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی