۲
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۴
کد مطلب : ۱۳۰۳۰۲

پتروشیمی مرواریدالگوی همکاری بامحیط زیست است

دکتر فرهاد قلی نژاد مدیرکل سازمان محیط زیست استان بوشهر به اتفاق هیئت همراه روز سه شنبه مورخ چهارم آذرماه از مجتمع پتروشیمی مروارید بازدید و در نشستی با مدیر عامل پتروشیمی مروارید شرکت کردند.
پتروشیمی مرواریدالگوی همکاری بامحیط زیست است
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   در این نشست ابتدا مدیر عامل شرکت توضیحات کاملی در خصوص فعالیت های زیست محیطی از جمله کاهش مصرف انرژی و پروژهای بهبود، کنترل موارد بهداشتی و پسماند جهت پیشگیری از آلودگی محیط زیست، گسترش فضای سبز و ... ارائه نمودند.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی مروارید با بیان اینکه حفاظت از محیط زیست یکی از ارزش های سازمانی و مسئولیت اجتماعی ما است عنوان داشتند که تمامی کارکنان این شرکت ملزم به حمایت و حفاظت از محیط زیست هستند و به این مهم باور دارند.
رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) شرکت پتروشیمی مروارید نیز در این نشست گزارشی از اقدامات و عملکرد این پتروشیمی در حوزۀ محیط زیست ارائه کردند.
در ادامۀ نشست، مدیرکل سازمان محیط زیست استان بوشهر با تقدیر و تشکر از اقدامات زیست محیطی صورت گرفته در شرکت پتروشیمی مروارید و روند رو به رشد و مثبت آن تاکید کردند پتروشیمی مروارید به عنوان یک الگوی همکاری با محیط زیست در بین پتروشیمی ها است.
دکتر قلی نژاد همچنین با ستودن اهتمام پتروشیمی مروارید در رفع آلودگی ها عنوان داشتند این شرکت فاقد آلودگی بوده و از پتروشیمی های پیشرو در منطقه به شمار می آید.
وی همچنین با بیان این که اقدامات انجام شده در زمینۀ درمان گونه های مختلف حیات وحش که با حمایت شرکت پتروشیمی مروارید صورت پذیرفته است و در کشور منحصربه فرد و بی سابقه است افزودند هدف از تجهیز و راه اندازی این نقاهتگاه در استان بوشهر حفظ گونه های حیات وحش و پیشگیری از بیماری های مشترک انسان و حیوان است.
در پایان این نشست نیز  پاپری مسئول نقاهتگاه حیات وحش استان بوشهر، گزارش کاملی از فعالیت های صورت گرفته ارایه نموده و ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت و مجموعه پتروشیمی مروارید بیان داشتند تاکنون تعداد قابل توجهی از حیوانات حیات وحش در این مرکز درمان و به طبیعت باز گشته اند. لازم به ذکر است در این بازدید و نشست، آقای موذنی رییس اداره حفاظت محیط زیست عسلویه و تنی چند از همکاران ایشان دکتر قلی نژاد را همراهی می کردند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی