۲
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶
کد مطلب : ۱۳۰۳۱۳

تسریع در ساخت مسکن برای جانبازان جزیره کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در دیدار با یکی از جانبازان دفاع مقدس،‌ بر ضرورت تسریع عملیات احداث مسکن برای جانبازان با مشارکت بنیاد مستضعفان در جزیره کیش تاکید کرد.
تسریع در ساخت مسکن برای جانبازان جزیره کیش
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   غلامحسین مظفری در این دیدار که شب گذشته و همزمان با میلاد امام حسن عسکری(ع) و هفته بسیج و به میزبانی "روشن ضمیر" از جانبازان جنگ تحمیلی ساکن در جزیره کیش برگزار شد،‌ گفت: شما جانبازان مایه افتخار جزیره کیش هستید؛ سختی و رنجی را که شما در طول این سال‌ها تحمل کرده‌اید، امروز تبدیل به یک سرمایه اجتماعی برای جزیره شده است و وظیفه ماست که بتوانیم از این سرمایه محافظت کنیم.
وی افزود: امثال شما علی رغم همه مشکلات، همیشه قدردان و شکرگذار این مملکت و نظام بوده‌اید و حضور در کنارتان کلاس درسی برای ماست.  
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه خاطرنشان کرد: اگر  امروز ما می‌توانیم توسعه‌ای درجزیره رقم بزنیم، در سایه  آرامشی است که ماحصل خون شهدا و رشادت‌های جانبازان جنگ‌ تحمیلی است؛ از همین‌رو شما و همه مردم مستحق بهترین خدمات هستید.  
وی یادآور شد: مردم ایران قدردان شما هستند و ما هم فارغ از مسئولیت و وظیفه‌ای که داریم،‌ خدمت به شما را فرصتی برای خود می‌دانیم.  
رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه به توافق صورت گرفته با بنیاد مستضعفان اشاره کرد و یادآور شد: زمینی برای احداث مسکن ویژه جانبازان در نظرگرفته و بنا شده با حداقل قیمت در اختیارشان قرار گیرد و امیدواریم هرچه زودتر این پروژه عملیاتی شود.
  در این دیدار روشن ضمیر با تشکر از حضور مجموعه مدیران سازمان،‌ به روایت خاطراتی از جنگ و سختی‌های دوران مجروحیت پرداخت و گفت: اگر فضای جبهه و جنگ به درستی توصیف شود، می‌تواند زمینه تحول جوانان را فراهم کند. همانند اردوهای راهیان نور که برای بسیاری منشا تغییر و تحول شد.
در پایان این دیدار، غلامحسین مظفری از روشن ضمیر با اهدای لوح تقدیر کرد.  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی