۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
کد مطلب : ۱۳۰۳۴۴

با برنامه های پتروشیمی امیرکبیر آینده درخشانی پیش روی آن است

دکتر حجت اله میرزایی ، معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و پیام برازجانی،دستیار وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به همراه هیاتی از مجتمع پتروشیمی امیرکبیر بازدید کردند.دکتر میرزایی در جریان این بازدید به تلاش های مجتمع امیرکبیر و مدیرعامل آن،دکتر عبدالکریم پهلوانی در راستای تامین و تضمین خوراک اشاره کرد و گفت:برنامه هایی که در راستای تامین و تضمین خوراک پایدار در پتروشیمی امیرکبیر در دستور کار قرار دارد، آینده نویدبخش و درخشان تری را پیش روی این مجتمع پتروشیمی قرار خواهد داد.
با برنامه های پتروشیمی امیرکبیر آینده درخشانی پیش روی آن است
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    دکتر حجت اله میرزایی تاکید کرد:
پتروشیمی امیرکبیر یکی از مهمترین مراکز تولید صنعتی کشور است که در صادرات غیر نفتی و تامین ارز مورد نیاز کشور و همینطور عمل به تعهدات ارزی خود بسیار بسیار عملکرد خوبی داشته و قابل افتخار، تقدیر و تحسین است.همچنین مدیرعامل محترم شرکت آقای دکتر پهلوانی نیز برنامه خیلی خوبی برای پایدار سازی تامین خوراک دارند که در راستای تحقق این برنامه، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز تمام حمایت خود را به کار خواهد بست.
وی ادامه داد:خوشبختانه برنامه پایدارسازی تامین خوراک پتروشیمی امیرکبیر با موافقت اولیه نهادهای ذی ربط هم مواجه شده و امیدواریم که در آینده بدون هیچ نگرانی بتوانند هم خوراک مورد نیاز خود را در شرایط رقابتی تامین کنند و هم بتوانند پروژه های توسعه ی سرمایه گذاری در پایین دستی را انجام دهند.
 
دکتر میرزایی در ادامه شرکت پتروشیمی امیرکبیر را از جمله شرکت های فعال در عرصه ایفای تعهدات و مسئولیت های اجتماعی توصیف و از مدیریت این شرکت تقدیر کرد.

دکتر عبدالکریم پهلوانی،مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر نیز اعلام کرد: در راستای تامین خوراک پایدار شرکت پتروشیمی امیرکبیر ضمن تنظیم برنامه های متعدد در این خصوص،قرارداد دریافت و خرید گاز اتان از پالایشگاه بیدبلند را منعقد نموده ایم و در حال حاضر در حال دریافت خوراک گاز اتان از این پالایشگاه هستیم. وی با اشاره به پیگیری های مطلوب صورت گرفته با وزارت نفت و شرکت صنایع ملی پتروشیمی در این خصوص اظهار داشت: با تعریف پروژه های مختلف در راستای تامین پایدار خوراک،انشالله مشکل تاریخی پتروشیمی امیرکبیر به زودی حل خواهد شد.
 

دکتر میرزایی و هیات همراه همچنین در جریان بازدید خود از مجتمع پتروشیمی امیرکبیر،در جلسه ای که به میزبانی این شرکت برگزار شد،با فرماندار شهرستان بندر ماهشهر،محسن بیرانوند و مدیرکل کار استان خوزستان،ارسلان غمگین به بررسی مسائل و مشکلات منطقه پرداختند.
دکتر میرزایی درباره این جلسه نیز گفت: در توافقی که با فرماندار محترم بندرماهشهر داشتیم مقرر گردید هر نیازی که در حوزه مسئولیت ها و ماموریت های این وزارت خانه مثل آموزش های فنی و حرفه ای، توسعه ی حمایت های سازمان بهزیستی ، توسعه و تقویت مراکز درمانی وابسته به تامین اجتماعی ، سیاست حمایت از بازنشسته گان و مستمری بگیران شناسایی می شود،بر عهده گرفته و یا با همکاری شرکت های وابسته به صندوق های بازنشستگی که در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر هستند سهم بیشتری را به ویژه در این حوزه ها ایفا کنند. همچنین قرار شد که طرفین حاضر در جلسه پیشنهادات خود را اعلام کنند و ما به طور بسیار جدی آماده ایم که این مسئولیت های جدید را هم بر عهده بگیریم.
 
پایان بخش حضور معاون امور اقتصادی و دستیار ویژه وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پتروشیمی امیرکبیر و شهرستان بندر ماهشهر،جلسه مشترک با مدیران عامل پتروشیمی های غدیر،مارون،شیمی بافت و فن آوران و بررسی مشکلات مشترک بود که به میزبانی پتروشیمی امیرکبیر برگزار شد.
دکتر حجت اله میرزایی،پیام برازجانی به اتفاق دکتر عبدالکریم پهلوانی،مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر در این سفر، همچنین از شهرک های طالقانی،شهید رجایی،شهید مدنی و شهر چمران بازدید کرده و در جریان مسائل این مناطق قرار گرفتند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی