۲
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۷
کد مطلب : ۱۳۰۳۵۷

برگزاری مراسم روز بسیج در پتروشیمی بندر امام

مراسم گرامیداشت روز بسیج مستضعفان با حضور فرماندهان بسیج منطقه و بسیجیان پتروشیمی بندرامام برگزار شد.
برگزاری مراسم روز بسیج در پتروشیمی بندر امام
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   روز سه شنبه ۴ آذرماه به مناسبت روز بسیج مستضعفان (۵آذر) با حضور حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام مراسم تقدیر از سرهنگ بابایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ماهشهر ، سروان مقدم فرمانده حوزه مقاومت بسیج صنایع پتروشیمی ، احمد جعفری فرمانده پایگاه بسیج شهید بهشتی و دیگر بسیجیان پتروشیمی بندرامام برگزار شد.

در ابتدای مراسم سرهنگ بابایی به پاس زحمات مجموعه پتروشیمی بندرامام در راستای گرامیداشت روز بسیج از این شرکت تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ماهشهر اظهار داشت : ارتباطات موثری که در پتروشیمی بندرامام در بین پایگاه بسیج ، روابط عمومی ، ستاد اقامه نماز و امور فرهنگی ایجاد شده ، بسیار در پیشبرد اهداف فرهنگی مثمر ثمر است و قطعا با گسترش این همکاری ها تمامی ارکان شرکت برکات این امر را خواهند دید.

در ادامه حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام ضمن خیر مقدم به مهمانان و گرامیداشت روز بسیج مستضعفان ، اظهار داشت: پتروشیمی بندرامام به لحاظ وسعت و تولید محصولات پتروشیمی بزرگ ترین شرکت منطقه به شمار می رود که ۱۰ درصد از تولیدات صنعت پتروشیمی کشور و ۲۵ درصد از تولیدات شرکت هلدینگ خلیج فارس را در بر می گیرد.

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام خاطرنشان کرد : این شرکت تا کنون توسط استکبار جهانی  ۵ بار مورد تحریم های ظالمانه قرار گرفته است که بحمدلله با جهاد ، همدلی و انسجام مدیران و کارکنان تاکنون در این جنگ اقتصادی موفق بوده و تحریم ها بی اثر ماندند.

در پایان حمیدرضا رستمی به پاس خدمات صورت گرفته در تمامی عرصه ها با اهدا لوح تقدیر از فرماندهان بسیج‌ منطقه تقدیر و تجلیل کرد.


 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی