۳
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۱۳۰۴۲۵

تقسیط فرانشیز بازنشستگان نفت

بازنشستگان برای تمام موارد بستری در مراکز طرف قرارداد فرانشیز را قسطی می‌دهند در حالی که شاغلان صنعت نفت در صورت بستری در مراکز درمانی طرف قرارداد فقط برای بیماری کووید ١٩ فرانشیزشان تقسیط می‌شود.
تقسیط فرانشیز بازنشستگان نفت
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   درباره فرانشیز درمان شاغلان صنعت نفت در تلگرام مطلب غیر موثقی منتشر شده و به فرانشیز بازنشستگان ارتباط داده شده است. لذا تصریح می شود درباره میزان فرانشیز شاغلان و بازنشستگان صنعت نفت مانند گذشته، مقررات صنعت نفت جاری است و تغییری در میزان پرداختی فرانشیزها روی نداده است.
صرفا برای شاغلان در صورت بستری در مراکز طرف قرارداد و فقط برای بیماری کووید ١٩ فرانشیز تقسیط می شود که مشابه خدمات به بازنشستگان است با این تفاوت که بازنشستگان برای تمام موارد بستری در مراکز طرف قرارداد فرانشیز را قسطی می دهند. 
در پایان توصیه می شود برای پیگیری و اطلاع از رویدادهای حوزه درمان، مستمری و یا هرگونه خدمات و پرداختی، از منابع موثق خبری استفاده کنید. چرا که در برخی موارد مشاهده شده، افراد غیرمسئول با تهیه پیامک و انتشار آن در گروه های تلگرامی، مخاطبان را به انجام کاری که اساس و پایه اطلاعات آن اشتباه است، ترغیب می کنند
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی