۳
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۱۳۰۴۶۸

بورس به کانال ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد بازگشت

شاخص کل بورس هم امروز هم روندی صعودی داشت؛ به طوری که بعد از مدت‌ها دوباره به کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد بازگشت.
بورس به کانال ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد بازگشت
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   در معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل با ۳۶ هزار و ۴۲۵ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۴۲۷ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۹۳۰۵ واحد کاهش یافت و به رقم ۴۱۰ هزار و ۸۳۵ واحد رسید.
معامله گران این بازار یک میلیون معامله به ارزش ۱۶۰ هزار و ۲۲۴ میلیارد ریال انجام دادند.
صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، سرمایه‌گذاری غدیر، ایران خودرو، پتروشیمی پارس و گسترش نفت و گاز پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند و پالایش نفت اصفهان، بانک تجارت، ایران خودرو، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، فولاد مبارکه اصفهان، بانک صادرات ایران و پالایش نفت تهران نمادهای پربیننده این بازار بودند.
شاخص کل فرابورس هم با ۵۱۳ واحد افزایش به رقم ۱۷ هزار و ۸۳۶ واحد رسید. در این بازار ۸۰۹ هزار معامله به ارزش ۵۸ هزار و ۵۰۱ میلیارد ریال انجام شد.
پتروشیمی مارون، بیمه پاسارگاد، پلیمر آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، سرمایه‌گذاری صبا تامین، بانک دی و سنگ آهن گوهرزمین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند و لیست نمادهای پربیننده این بازار از سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، دامداری تلیسه نمونه، برف و انرژی پیوند گستر پارس، کشاورزی و دامپروری ملاردشیر، مجتمع صنایع لاستیک یزد، سرمایه‌گذاری پویا و توسعه مسیر برق گیلان تشکیل شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی