۴
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
کد مطلب : ۱۳۰۵۲۴

آمادگی نفت و گاز شرق برای فصل زمستان

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق با بیان اهمیت استمرار و تولید پایدار گاز در شرایط خاص و حیاتی فصل زمستان، از آمادگی و انجام پیش بینی‌ها و پیشگیری‌های لازم در بخش های عملیاتی و پشتیبانی تحت پوشش این شرکت خبر داد.
 سید ابوالحسن محمدی
 سید ابوالحسن محمدی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   سید ابوالحسن محمدی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق با بیان اهمیت استمرار و تولید پایدار گاز در شرایط خاص و حیاتی فصل زمستان، از آمادگی و انجام پیش بینی‌ها و پیشگیری‌های لازم در بخش های عملیاتی و پشتیبانی تحت پوشش این شرکت خبر داد.
مهندس محمدی اظهار داشت: فصل زمستان یکی از محک های واقعی برای ارزیابی بخش های عملیاتی، پشتیبانی و تعمیراتی است و می بایست ضمن ارتقاء سطح آمادگی، پیش بینی ها و پیشگیری های لازم در راستای تولید پایدار گاز انجام شود.
وی افزود: در این مجموعه طی جلسات کمیته مقابله با بحران، تصمیمات پیشگیرانه اتخاذ و پیش بینی های لازم انجام شده است و در حال حاضر این شرکت آماده مقابله با هرگونه بحران احتمالی در فصل زمستان است.
بر أساس این گزارش محمدی ادامه داد: کلیه شیرالات قطع جریان حساس مربوط به خطوط در سطح منطقه عملیاتی خانگیران شناسایی و با اقدام واحد های تعمیراتی اصلاح شده و در سرویس خودکار قرار دارد. علاوه بر آن می توان به انجام تعمیرات خطوط انتقال نیرو و منابع تغذیه بدون وقفه (UPS) به عنوان اقدامات شاخص تعمیراتی که در جهت حفظ تولید پایدار گاز انجام شده است اشاره کرد.
مهندس محمدی ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده توسط واحد ترابری در راستای مقابله با بحران، ناوگان لجستیکی را از مهمترین بخش های مقابله با بحران های احتمالی به ویژه در فصل سرد سال برشمرد.
محمدی همچنین با اشاره به گستردگی راه ها و جاده های منطقه عملیاتی خانگیران، از آن به عنوان یکی از مهمترین برنامه های کارگروه مقابله با بحران یاد کرد و اظهار داشت: با حضور تیم های مختلف راه های مواصلاتی و صعب العبور بررسی و نقاط حادثه خیز در بحران های احتمالی فصل زمستان شناسایی و رفع شده است.
وی با اشاره به شرایط خاص آب و هوایی خاص منطقه خانگیران و جو ناپایدار بیان کرد: به طور مستمر به محض اعلام شرایط خاص جوی از سوی سازمان هواشناسی، جلسات کمیته بحران بلافاصله تشکیل و تصمیمات لازم اتخاذ می شود.
وی در خصوص ارئه خدمات پشتیبانی در شرایط بحران گفت: با تدابیر انجام شده در واحد های خدمات پشتیبانی و تدارکات کالا، کالاها و مواد شیمیایی مورد نیاز، بسته های غذایی و دیگر موارد لازم و ضروری تامین شده است و از این جهت نیز آمادگی کامل جهت مقابله با شرایط بحرانی را داریم.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق در پایان از هموطنان در شمال و شرق کشور خواست تا با مصرف بهینه گاز در فصل سرد زمستان جهادگران عرصه تولید را یاری نمایند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی