۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۱۳۰۸۴۱

ادامه نوسان در بورس

امروز هم بازار سرمایه مانند روز گذشته پر نوسان بود و در حالیکه شاخص کل در ساعات میانی تا یک میلیون و ۴۹۲ هزار واحد کاهش یافت در ساعات پایانی به یک میلیون و ۵۱۲ هزار واحد نیز رسید.
ادامه نوسان در بورس
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   شاخص کل بورس امروز با ۵۵۲۳ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۵۰۷ هزار واحد ایستاد. این در حالیست که شاخص کل با معیار هم وزن ۱۶۶۲ واحد افزایش یافت و رقم ۴۴۴ هزار ۳۹۸ واحد را ثبت کرد. معامله گران امروز دو میلیون معامله به ارزش ۱۳۹ هزار و ۶۰۹ میلیارد ریال انجام دادند.
ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را در مقابل صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی گل گهر، پالایش نفت اصفهان، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.
شاخص کل فرابورس هم با ۴۸ واحد افزایش به رقم ۱۹ هزار و ۲۲۶ واحد رسید. معامله گران این بازار یک میلیون معامله به ارزش ۶۴ هزار و ۷۴۶ میلیارد ریال انجام دادند. پتروشیمی مارون و سنگ آهن گوهر زمین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پلیمر آریاساسول، سرمایه گذاری صبا تامین، بانک دی و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی