۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۱۳۰۸۶۶

تولید نفت آمریکا کاهش یافت

تولید نفت آمریکا با کاهش تقاضای نفت به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا آسیب دیده است و انتظار می‌رود ۹۱۰ هزار بشکه در روز در ۲۰۲۰ کاهش یافته و به ۱۱.۳۴ میلیون بشکه در روز برسد.
تولید نفت آمریکا کاهش یافت
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد انتظار می‌رود تولید نفت این کشور 910 هزار بشکه در روز در 2020 کاهش یافته و به 11.34 میلیون بشکه در روز برسد. این رقم بیشتر از پیش بینی‌های قبلی مبنی بر 860 هزار بشکه در روز کاهش تولید است.
 انتظار می‌رود تولید نفت آمریکا در سال آینده میلادی 240 هزار بشکه در روز پایین آمده و برابر با 11.10 میلیون بشکه در روز باشد. قبلا یک کاهش 290 هزار بشکه‌ای برای 2021 پیش‌بینی شده بود.
 تولید نفت شیل آمریکا با کاهش تقاضای نفت به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا آسیب دیده است. ولی افزایش امید به توزیع گسترده واکسن کرونا باعث شده تولید نفت خام آمریکا از پایین‌ترین رقم آن در ماه مه که طی دو سال و نیم گذشته بی‌سابقه بود، بهبود یابد.
 تولید کنندگان آمریکا در پاسخ به افزایش قیمت نفت بر تعداد چاه‌های حفاری خود افزوده و تولید از چاه‌های موجود را آغاز کرده‌اند.
 اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد تولید نفت خام این کشور در مارس 2021 به خاطر کاهش تولید در 48 ایالت پایینی، تا کمتر از 11 میلیون بشکه در روز پایین می‌آید. این اداره همچنین انتظار دارد مصرف بنزین و سایر سوخت‌های مایع در آمریکا در  سال جاری میلادی 2.38 میلیون بشکه در روز پایین آمده و به 18.16 میلیون بشکه در روز رسیده باشد.
 انتظار می رود تقاضای نفت آمریکا در سال آینده میلادی 1.63 میلیون بشکه در روز افزایش یافته و به 19.79 میلیون بشکه در روز برسد. این رقم قبلاً 1.69 میلیون بشکه در روز پیش‌بینی شده بود.
 پیش‌بینی می‌شود مصرف جهانی بنزین و سوخت‌های مایع در کل 2020 به طور متوسط 92.4 میلیون بشکه در روز باشد که 8.8 میلیون بشکه در روز کمتر از 2019 است. این رقم 5.8 میلیون بشکه در روز در 2021 افزایش می‌یابد.

منبع: تسنیم 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی