۳
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۱۳۰۸۸۲

سه فرودگاه نفتی از وزارت نفت جدا شدند

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان از واگذاری مسئولیت فرودگاه سه شهر نفتی به حوزه عملیاتی این اداره کل خبر داد.
سه فرودگاه نفتی از وزارت نفت جدا شدند
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   سید مهدی رزاز  اظهارداشت: از دیروز  مسئولیت سه فرودگاه ماهشهر، آغاجاری و گچساران به حوزه عملیاتی اداره کل فرودگاه‌های استان خوزستان واگذار شد.
به گفته وی این فرودگاه‌ها پیش از این توسط وزارت نفت اداره می‌شدند.
مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان با اشاره توافق صورت گرفته بین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با وزارت نفت در راستای واگذای مسئولیت فرودگاه‌های شهرهای نفتی کشور بیان‌داشت: این اقدام در خصوص فرودگاه‌های نفتی استان خوزستان از جمله شهر گچساران صورت گرفته است.
وی بیان‌داشت: این فرودگاه پیش از این عموما با هدف پشتیبانی از مناطق دارای ذخایر نفت و گاز و یا تاسیسات پتروشیمی که نیازمند انتقال و تردد متخصصان و نیروی انسانی بود ایجاد شدند که از این پس مسئولیت اداره و مدیریت آنها به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران  واگذار گردید.
رزاز با بیان اینکه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به عنوان یک شرکت مادر تخصصی بر اساس قانون  اساسنامه، متولی مدیریت، راهبری، اداره، توسعه و تجهیز فرودگاه‌ها است ادامه داد: بر همین اساس مالکیت و مدیریت این فرودگاه‌ها در راستای اجرای سیاست مدیریت واحد بر شبکه فرودگاهی کشور انجام شده است.
وی با اشاره به انتصاب سرپرستان فرودگاه های ماهشهر، آغاجاری و گچساران از سوی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بیان‌داشت: راهبری، مدیریت، اداره ایمنی و امنیت تمامی امور این فرودگاه‌ها با تمام امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی شاغل از وظایف سرپرستانی است که دیروز معارفه شده‌اند.
بر اساس این گزارش طی ابلاغی از سوی مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران روح الله فلاح تبار به عنوان سرپرست فرودگاه ماهشهر، حمید داروئی به سرپرست فرودگاه آغاجاری و محمدرضا محمدیان رسنانی به عنوان سرپرست فرودگاه گچساران معرفی شده و آغاز بکار کردند.

منبع: ایرنا 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی