۲
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۱۳۱۰۰۶

خبر خوب برای پالایشی ها

نمایندگان مجلس، با اتخاذ تمهیدات لازم جهت ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز برای افزایش فروش نفت خام، گاز و میعانات گازی به پالایشگاه‌ها از طریق اعطای تنفس خوراک موافقت کردند.
خبر خوب برای پالایشی ها
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه 23 آذرماه) قوه مقننه، در جریان رسیدگی به طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کل کشور با ماده (8) آن موافقت کردند.
 در ماده (8) آمده است: تنظیم، تدوین و ابلاغ شاخص‌هایی متضمن رعایت عدالت در پرداخت تسهیلات بین استان‌ها براساس آئین‌نامه مصوب هیات وزیران.
در ادامه نمایندگان مجلس با 143 رأی موافق، 57 رأی مخالف و 5 ممتنع از 252 نماینده حاضر در جلسه با پیشنهاد ارائه شده در خصوص ماده (9) موافقت کردند.
بر اساس پیشنهاد مالک شریعتی نیاسر سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ماده (9) به شرح زیر اصلاح شد: تمهیدات لازم جهت ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز برای افزایش فروش نفت خام، گاز و میعانات گازی به پالایشگاه‌ها، پتروشیمی‌ها و پتروپالایشگاه‌های داخل از طریق اعطای تنفس خوراک و کاهش تدریجی صادرات با استفاده از ظرفیت بخش‌های غیردولتی، شرکت‌های دانش بنیان و ابزار بازار سرمایه و همچنین پیش‌بینی ردیف مستقل در بودجه سنواتی برای کلیه منابع حاصل از عرضه داخلی نفت خام، گاز و میعانات گازی.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی