۲
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۱۳۱۰۴۸

انتصاب حسن بیگی از مدیران خوشنام پتروشیمی در هیئت مدیره پلیمر کنگان

طی حکمی از سوی دکتر محمدرضا سعیدی مدیرعامل پتروشیمی جم، مهندس حسن بیگی به نمایندگی از پتروشیمی جم در هیئت مدیره شرکت پلیمر کنگان منصوب شد.
انتصاب حسن بیگی از مدیران خوشنام پتروشیمی در هیئت مدیره پلیمر کنگان
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   محمدرضا سعیدی مدیرعامل پتروشیمی جم، طی حکمی حسن بیگی که از بنیانگذاران و مدیران خوشنام این شرکت در سنوات گذشته بوده است را به عنوان نماینده این شرکت در هیات مدیره شرکت پلیمر کنگان منصوب کرد.
در متن این پیام آمده است به استناد مصوبه شماره 2 کمیته انتصابات شرکت پتروشیمی جم و در رعایت مفاد قانون اصلاح ماده 241 لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت با عنایت به تجارت، سوابق و شایستگی های جنابعالی بدینوسیله به عنوان نماینده شرکت پتروشیمی جم در هیات مدیره شرکت پلیمر کنگان منصوب می‌شود تا با هماهنگی سایر اعضای محترم هیات مدیره شرکت در جهت تحقق اهداف تعیین شده در چارچوب مفاد اساسنامه و قانون تجارت و با حفظ مصالح و منافع شرکت مذکور و این شرکت انجام وظیفه نمایند.
امیدوارم با اتکا ء به خداوند متعال و در جهت نیل به اهداف شرکت، موفق و سربلند باشید.
 مهندس حسن بیگی دارای سوابق و تجارب ارزنده ایی در صنایع نفت،گاز و پتروشیمی است. از جمله سوابق درخشان وی می‌توان به ساخت و راه اندازی پتروشیمی جم اشاره داشت. وی از سال 1380الی 1389 در پیشبرد و اعتلای پتروشیمی جم از هیچ کوششی دریغ نکرد و همواره در راستای رسیدن به اهداف شرکت همگام و همراه متخصصان گام های استواری برداشت و توانست با همت و درایت نام و برند پتروشیمی جم را در داخل و خارج از کشور معرفی کند.
از دیگر سوابق وی مدیر عاملی شرکت های پتروشیمی اراک و مرجان را به عهده داشته است و همچنین عضو هیئت مدیره شرکت پتروشیمی دهلران نیز بوده است.
لازم به ذکر است: شرکت توسعه پلیمر کنگان مجری پروژه PDH/PP بعنوان یکی از پروژه های مهم توسعه ای و استراتژیک شرکت پتروشیمی جم است که در تاریخ 25/07/97 با شماره ثبت 532816  با هدف ساخت، راه اندازی و بهره برداری از کارخانه و خط تولید پروپیلن و پلی پروپیلن ثبت و تاسیس شده است.
محل اجرای این پروژه در ضلع جنوب شرقی فازهای 24-22 پارس جنوبی بوده که این محل با توجه به مزیت های دسترسی به منابع عظیم خوراک پروپان در منطقه پارس جنوبی انتخاب شده است. شایان ذکر است روند حرکت واحدهای الفینی به سمت Cracker های گازی و نیز پیش بینی افزایش تقاضا برای محصول پروپیلن در عرصه جهانی به لحاظ استراتژیک بودن نوع محصول بسیار حائز اهمیت می باشد.
کلیه مطالعات اولیه در خصوص مقایسه فنی و اقتصادی جهت تولید پروپیلن و با تمرکز بر امکان سنجی احداث فاز سوم پتروشیمی جم انجام شده که این مطالعات شامل خرید وانتقال تکنولوژی یک واحد 600 هزارتنی تولید پروپیلن به روش دی هیدروژناسیون پروپان (PDH)  تحت لیسانس UOP و دو واحد 300هزارتنی تولید پلی پروپیلن (PP) تحت لیسانس شرکت BASELL (بر اساس پلنت موجود شرکت پلی پروپیلن جم) می باشد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی